Biker66
Rörramsfetischist med kubikångest
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- . . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Tjosan ! Just hemkommen efter två veckors semestrande på Gotland och Västervik, nu ska Martina rastas igen 
Orkar jag upp imorrn (inte troligt) blir det besök på Mälaren runt-starten och kanske en visit till Barkarby och stunt challenge.
Apropå Sigtuna kan jag tillägga att jag längtat efter Våfflans friterade Camembert...

Orkar jag upp imorrn (inte troligt) blir det besök på Mälaren runt-starten och kanske en visit till Barkarby och stunt challenge.
Apropå Sigtuna kan jag tillägga att jag längtat efter Våfflans friterade Camembert...

Det dom gjorde var "bara" att mäta hjulbasen. Det stämmde sådär på några cm, men det va ingen fara. Sålänge man bygger om den med bra och stabila lösningar så tror jag SBP tittar lite mellan fingrarna. Däremot kan man undra vad F-bolagen säger när det väl händer något. Ska det vara rätt ska man göra en regbesiktning. Vet att "RPM lover" här på forumet gjorde det. Gick ungerfär på 2500:- tror jag. Finns säkert något inlägg om det också i denna tråd. Lycka till! / Gradin