Kan Swedie (eller någon) förklara för mig?

Status
Ej öppen för fler svar.

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA
Varför vi inte kan prata om "hewhocannotbenamed" här på sporthoj.com?

Verkar lite konstigt tycker jag. Kanske för att jag är 60-talist och tror på yttrandefrihet osv. :va

Det finns några trådar på Flashback om denna person. Han har även varit där och skrivit..

Jag undrar med varför man inte får snacka om honom här?

För att det är stålar som styr vårat samhälle sen 30 år tillbaka? Du har rätt, det var bättre på 60-talet! :tummenupp

Troligen för att det är ett sånt hett diskussionämne och att de trådar som handlar om herr GR alltid ballar ur.

Vill minnas att anledningen var att det spårar ur mer(?) än andra diskussioner.

Henrik

Håller med, finns ingen bra anledning till att låsa och stänga trådarna egentligen, trådarna ballar ur?
Ja men då kan vi ju stänga och låsa alla trådar där det läggs upp filmer med högfartsåka från exempelvis Bulten, dessa trådar ballar också ur.. Löjligt egentligen!
Bara jag som tycker att det vore bra och kul att diskutera den svartklädde hojåkaren?

Jag fick min tråd om honom borttagen precis.:(
Hade lagt upp den i Överflödiga diskussioner. Det var tydligen fel.

Får se hur lång tid det tar innan denna tråd stængs då.....

Håller med, finns ingen bra anledning till att låsa och stänga trådarna egentligen, trådarna ballar ur?
Ja men då kan vi ju stänga och låsa alla trådar där det läggs upp filmer med högfartsåka från exempelvis Bulten, dessa trådar ballar också ur.. Löjligt egentligen!
Bara jag som tycker att det vore bra och kul att diskutera den svartklädde hojåkaren?

:huvet

Allt är redan avhandlat i ämnet. Vissa tycker han är jetteball och andra tycker han motarbetar en bra bild av hojåkare. Jag tycker han som alla andra får ansvara för sig själv. Dessa trådar spårade alltid ur och samma för och motmänniskor hackade på varann sida efter sida...

Ni 60-talister som tycker ordet ska vara fritt måste inse att detta inte är en statligt driven sida utan ett privatägtforum. swedie har all rätt att välja bort ämnen han inte vill ha med här. (kanske är nya ägaren som styr det iof men ändå).

Last edited:
Ett experiment, då det är så många nya personer här utan erfarenhet rörande diskussioner om GR.

Hur länge kommer den här tråden hålla vettig nivå? (den har redan börjat urarta)

Lycka till.

Kolla lite filmer från Isle of Man TT istället. Där kan du se bättre förare i tuffare miljö istället för lamskallen GR.

Undrar hur cool folk tycker han är den dagen han får en barnfamilj att köra av vägen?

Jag tycker också att det är tråkigt att man inte får prata om honom, vad spelar det för roll igentligen, polisen vet vem han är, vart han bor, vad han gör, dom har säkert koll på det mesta vad gäller honom.

Han har trots allt valt att kalla sig ghostrider, kör som en tok, spelar in film, många avgudar honom, många avskyr honom. Klart man måste få prata om honom. Finns inga anledningar att inte prata om honom. Det tycker jag att han får ta, har man satt sig i den sitsen och gillar uppmärksamheten så får man ta smällen av att folk pratar om honom. Om bra som om dåliga saker.

Så är det att vara känd i dagens samhälle.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey