Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag själv är inte s¨å intresserad av att sitta o läsa inlägg efter inlägg om Gr, men jag bryr mig inte särskilt mkt om andra gör det. Låt dom ha sin tråd, finns miljarder andra trådar för andra att läsa på shEtt experiment, då det är så många nya personer här utan erfarenhet rörande diskussioner om GR.
Hur länge kommer den här tråden hålla vettig nivå? (den har redan börjat urarta)
Lycka till.
Kolla lite filmer från Isle of Man TT istället. Där kan du se bättre förare i tuffare miljö istället för lamskallen GR.
Undrar hur cool folk tycker han är den dagen han får en barnfamilj att köra av vägen?
han är/var ju medlem här, men har lämnat oss för att satsa på sidan zatzy.![]()
Jag har redan svarat på det. Alla trådar spårar ur där GR diskuteras.så många inlägg men ingen som ÄNNU svarat på den ursprungliga frågan!!!!...
VARFÖR får man inte prata om ghostrider på detta forum???
Jag har redan svarat på det. Alla trådar spårar ur där GR diskuteras.
Det behövs ingen närmre förklaring om exakt vad som händer i dessa trådar. Det är självförklarande.
Det är precis sådant som händer i GR-trådarna som är anledningen till att många tycker SH "blir sämre och sämre" för att sådant tillåts.
Kolla lite filmer från Isle of Man TT istället. Där kan du se bättre förare i tuffare miljö istället för lamskallen GR.
Undrar hur cool folk tycker han är den dagen han får en barnfamilj att köra av vägen?
Ska väl inte hacka på talgen längre, men nog väcker det viss munterhet när Aftonbluddret gör stor sak av att sagde GR "äntligen" är avslöjad.
inte bara ab, expressligget hänger på
http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1431865/bilden-som-kan-avsloja-ghostrider
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |