Kan man slanga med en Aprilia RS? =)

stoooffe skrev:
Hur går det med filmen? :7peta
Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)

Får väll slänga upp en film här snart då, måste bara hitta min firewirekabel och ut o filma lite, det är ju iofs ingen rs men de är ju en sport 125.a....=)
 
zpeppy skrev:
Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)

Får väll slänga upp en film här snart då, måste bara hitta min firewirekabel och ut o filma lite, det är ju iofs ingen rs men de är ju en sport 125.a....=)


Låter bra! :tummenupp
 
Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen
 
zpeppy skrev:
Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen

Ser grymt ut men höööögre!!

:tungan
 
zpeppy skrev:
Jopp...bara te o koppla...men man måste ha lite fart...för annars orkar den inte elr vad man ska säga....


Fint som fan där ju. :tummenupp

Fyfan va ja längtar tills ja får ihop hojen nu. Vill osso träna bakhjulsåka. :hihi



BTW

Inga fler som har slangningar på film med sporthojs 125or? :)


H4 var fan blir den filmen du hade av? :7peta
 
stoooffe skrev:
Fint som fan där ju. :tummenupp

Fyfan va ja längtar tills ja får ihop hojen nu. Vill osso träna bakhjulsåka. :hihi



BTW

Inga fler som har slangningar på film med sporthojs 125or? :)


H4 var fan blir den filmen du hade av? :7peta

Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den :fatta!

:rolleyes:

Jag är lat.
 
H4 skrev:
Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den :fatta!

:rolleyes:

Jag är lat.
Jamen de är ju bara gå in på sporthojsservern o slänga upp den...

Edit: vad sitter du på för lina....?
 
H4 skrev:
Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den :fatta!

:rolleyes:

Jag är lat.


Visst kolla PM ja har skickat min msn, adda mig så kan du skicka den sen.

Eller om du vill så kan vi gå in på samma DC hub, är ju lite säkrare då man aldrig vet när msn ska klöddra.
 
jag ha försökt ganska mycket men jag får bara upp den i uppförsbacke...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top