PEPPO! skrev:Han wheelar ju precis på slutet?![]()
Laggar för mycket för mig^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PEPPO! skrev:Han wheelar ju precis på slutet?![]()
H4 skrev:Jag har den här, 60 mb. Har ingen server som jag kan ladda upp den på tyvärr.
Någon som kan fixa något?

Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)stoooffe skrev:Hur går det med filmen?![]()
zpeppy skrev:Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)
Får väll slänga upp en film här snart då, måste bara hitta min firewirekabel och ut o filma lite, det är ju iofs ingen rs men de är ju en sport 125.a....=)
zpeppy skrev:Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen


zpeppy skrev:Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen
Jopp...bara te o koppla...men man måste ha lite fart...för annars orkar den inte elr vad man ska säga....AndersJohansson skrev:Grym![]()
![]()
Du kopplar upp den eller?
zpeppy skrev:Jopp...bara te o koppla...men man måste ha lite fart...för annars orkar den inte elr vad man ska säga....


stoooffe skrev:Fint som fan där ju.![]()
Fyfan va ja längtar tills ja får ihop hojen nu. Vill osso träna bakhjulsåka.
BTW
Inga fler som har slangningar på film med sporthojs 125or?![]()
H4 var fan blir den filmen du hade av?![]()
Jamen de är ju bara gå in på sporthojsservern o slänga upp den...H4 skrev:Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den![]()
![]()
Jag är lat.
H4 skrev:Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den![]()
![]()
Jag är lat.
Han har 10/10 den jäveln.zpeppy skrev:Jamen de är ju bara gå in på sporthojsservern o slänga upp den...
Edit: vad sitter du på för lina....?
Har ja med...=)Solid snake skrev:Han har 10/10 den jäveln.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |