Kan man slanga med en Aprilia RS? =)

stoooffe skrev:
Hur går det med filmen? :7peta
Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)

Får väll slänga upp en film här snart då, måste bara hitta min firewirekabel och ut o filma lite, det är ju iofs ingen rs men de är ju en sport 125.a....=)

zpeppy skrev:
Ja precis......hur går de....vill se den nu...Och den dära andra filmen som han körde lite på bakan....de var ju ingen jääätte lång weelie han gjorde, inte för att jag tror att ja kan göra längre men ja kan ju alltid testa...=)

Får väll slänga upp en film här snart då, måste bara hitta min firewirekabel och ut o filma lite, det är ju iofs ingen rs men de är ju en sport 125.a....=)

Låter bra! :tummenupp

Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen

zpeppy skrev:
Sådär grabbar, såhär långt kan ja dra min på bakhjulet.... jag tror jag kan få den högre men jag har inte vågat än...kommer nog mer på nästa film..Filmen

Ser grymt ut men höööögre!!

:tungan

zpeppy skrev:
Jopp...bara te o koppla...men man måste ha lite fart...för annars orkar den inte elr vad man ska säga....

Fint som fan där ju. :tummenupp

Fyfan va ja längtar tills ja får ihop hojen nu. Vill osso träna bakhjulsåka. :hihi

BTW

Inga fler som har slangningar på film med sporthojs 125or? :)

H4 var fan blir den filmen du hade av? :7peta

stoooffe skrev:
Fint som fan där ju. :tummenupp

Fyfan va ja längtar tills ja får ihop hojen nu. Vill osso träna bakhjulsåka. :hihi

BTW

Inga fler som har slangningar på film med sporthojs 125or? :)

H4 var fan blir den filmen du hade av? :7peta

Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den :fatta!

:rolleyes:

Jag är lat.

H4 skrev:
Jag har filmen här, jag orkar inte ladda upp den. Däremot kan jag skicka den till dig, och du får ladda upp den så att allmänheten kan se den :fatta!

Jag är lat.
Jamen de är ju bara gå in på sporthojsservern o slänga upp den...

Edit: vad sitter du på för lina....?

H4 skrev:

Jag är lat.

Visst kolla PM ja har skickat min msn, adda mig så kan du skicka den sen.

Eller om du vill så kan vi gå in på samma DC hub, är ju lite säkrare då man aldrig vet när msn ska klöddra.

jag ha försökt ganska mycket men jag får bara upp den i uppförsbacke...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT