Kan man slanga med en Aprilia RS? =)

KalleNorton skrev:
Skulle inte du sälja MX:en och köpa en 4-taktare?

Ändrade planer!
Jag orkar inte krångla..
Jag fixar upp min hoj, ska fixa riktig diodbaklampa och en snygg plåthållare. Och en Polinicylinder :yoparty
Sen ska jag fixa lås till tanklocket, och oljelocket :7peta
 
Visst går det, har en film på en grabb som wheelar hur mycket som helst, fast ingen höghastighetswheelie då... typ 20 km/h, står på pinnarna.

Kan ladda upp filmen om det finns tillräckligt stor efterfråga.
 
H4 skrev:
Visst går det, har en film på en grabb som wheelar hur mycket som helst, fast ingen höghastighetswheelie då... typ 20 km/h, står på pinnarna.

Kan ladda upp filmen om det finns tillräckligt stor efterfråga.
Ladda upp skiten!!!!!!
 
H4 skrev:
Visst går det, har en film på en grabb som wheelar hur mycket som helst, fast ingen höghastighetswheelie då... typ 20 km/h, står på pinnarna.

Kan ladda upp filmen om det finns tillräckligt stor efterfråga.


Ladda upp! ;)
 
H4 skrev:
Visst går det, har en film på en grabb som wheelar hur mycket som helst, fast ingen höghastighetswheelie då... typ 20 km/h, står på pinnarna.

Kan ladda upp filmen om det finns tillräckligt stor efterfråga.


Ladda upp då :banana
 
Jag har den här, 60 mb. Har ingen server som jag kan ladda upp den på tyvärr.

Någon som kan fixa något?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top