Skulle ju köra upp i fredags, allt var helt okej. Min plastfarsa som jobbar ute i viared tog gammelhojen till jobbet på morgonen. Jag kommer ut vid halv 12-tiden för att kunna värma upp och öva lite. Skulle köra upp 12:45.
Går ut för att göra en säkerhetskontroll på hojen så att jag vet vad jag ska göra sen. Ska dra igång hojen och krypköra lite....vad händer...jo inte ett skit! Hoj-aset har stendött
Känner bara hur paniken kommer och jag blir mer och mer förbannad. Massa gubbar från plastfarsans jobb kommer och hjälper till, inget verkar hjälpa.
Tiden verkar iallafall gå jävligt fort, helt plötsligt är det 5 minuter kvar till uppkörning och jag fattar att det är helt kört
Åker till mötesplatsen och förklarar sen för gubben att hojen inte funka.
Han säger att dom ska försöka fixa en ny snabb tid p.g.a detta missöde.
Vilken jävla skithelg det här har varit, bra väder och inget kort
Jaja, nu funkar helt plötsligt hojen, det enda som vi kom fram till är att det är något elfel nånstans...kul va?
Nu tänker jag iallafall ha en backup-hoj till nästa uppkörning
Går ut för att göra en säkerhetskontroll på hojen så att jag vet vad jag ska göra sen. Ska dra igång hojen och krypköra lite....vad händer...jo inte ett skit! Hoj-aset har stendött

Känner bara hur paniken kommer och jag blir mer och mer förbannad. Massa gubbar från plastfarsans jobb kommer och hjälper till, inget verkar hjälpa.
Tiden verkar iallafall gå jävligt fort, helt plötsligt är det 5 minuter kvar till uppkörning och jag fattar att det är helt kört

Åker till mötesplatsen och förklarar sen för gubben att hojen inte funka.
Han säger att dom ska försöka fixa en ny snabb tid p.g.a detta missöde.
Vilken jävla skithelg det här har varit, bra väder och inget kort

Jaja, nu funkar helt plötsligt hojen, det enda som vi kom fram till är att det är något elfel nånstans...kul va?
Nu tänker jag iallafall ha en backup-hoj till nästa uppkörning