Kan ej längre rösta på förstasidan

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Lyckas ej rösta på nåt på förstasidan längre, provat med både firefox och chrome.

Vill minnas att dendär kaffekoppen ville uppdatera sig för några dagar sen, så eventuellt nånting som inte funkar med senaste java?

Capture.PNG

händer liksom inget alls när man trycker på rösta, utom att knappen ändrar färg för att registrera ett klick. "visa resultat"-länken fungerar dock

kan tillägga att jag har precis samma fel både på laptop'en och desktop PC'n, båda med win7 och samma fel i både FF och chrome.

på mobilen funkade det dock att rösta

Kan inte heller rösta, har firefox, addblocker är avaktiverat på sporthoj då jag vill stödja er genom att "titta" på reklamerna :) ska kolla på laptopen sen också

har både adblock och noscript installerat, är nästan ett måste för att kunna använda internet idag.

Dock har jag även provat med båda deaktiverade och det är samma fel endå. Har alltid kunnat rösta tidigare, med NS och adblock igång.

Kan inte heller rösta och inte kunnat de senaste 2-3 pollarna. Händer inget när man trycker på rösta helt enkelt.

Same,same svårt med mer felrapport än att inget händer när man klickar på rösta.
I detta fall OSX10.7.3 som OS och test har skett med Firefox 12 samt Safari 5.1.7

kan inte heller rösta, förra omröstningen var jag så rösta på, men inte på denna :/

Jag ställer mig i "Samma här" skaran.

Ni har väl röstat fel någongång?

Man kan ju inte hålla på och rösta hursomhelst :dummer

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...