Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag varit fjortis hade jag nog blivit jätteimpad av att läsa det där...Knäskrap på gata är vardagsmat. Jobbar just nu med att försöka skrapa så lite som möjligt då det tär på ekonomin att ha med sig fem extraset puckar vid varje runda :rolleyes
Jag tycker tvärtom, knäet ger trygghet och så länge det inte är tryckt mot kåpan vid skrap är det en bit kvar tills det släpperJag tycker att det stör koncentrationen när man får i knäet. Bara en bra markering att man inte ska luta mer, så fort det åker i så åker det upp lika fort.
Jag tycker tvärtom, knäet ger trygghet och så länge det inte är tryckt mot kåpan vid skrap är det en bit kvar tills det släpper![]()
Jag kanske vänjer mig nån dag![]()

Då menar jag altså riktiga stabila knäskrap som är kontrollerade och inte posörskrap med aphäng.

I sommar ska jag lära mig armbågsskrap (iaf posör-armbågsskrap), det ser fränt ut![]()

|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |