![]()
Jag har haft hund hela livet (18år) och jag tror att de flesta som sitter här och argumenterar mot detta med hundar är sådana människor som alltingen inte har hund eller blivit biten som barn(?). Känner man sin hund och behandlar den väl från början av sin levnad så spelar det absolut ingen roll vad för ras det är.. Det funkar exakt som med människor, får man inte kärlek och ömhet som barn utan blir slagen av sina föräldrar (hussar?) så måste risken för att man hamnar på "fel bana" i livet vara överhängade..
Att sedan ta artiklar ur Aftonbladet måste jag säga är minst sagt patetiskt, det måste vara den mest partiska skvallerblaskan(ja, skvaller. inget nyhetsvärde överhuvudtaget, bara sälja lösnummer) som finns...
EDIT: Att införa körkort på hundar tror jag skulle vara bra då rötägg som inget hellre vill bussa sina hundar på små lekande barn och andra hundar inte kan ha dem.
Sedan så tycker jag att man borde ha körkort på sina barn med så att dom också får rätt behandling under sin uppväxt och inte blir våldtäktsmän och psykopater.
Kunde inte sagt det bättre