Göteborg är inte så hemskt som det låter, det är faktiskt väldigt trevligt bortset från dom här två I*******
Sen är jag nog lite sån att är det någon som frågar vad jag tycker så svarar jag ärligt, så vill man inte höra svaret så bör man inte fråga. Och jag tar fighten om det är så, men i det här fallet så vill jag hellre ha kvar min kollega än att slåss mot någon som inte är värd det.
Men du kan nog komma hit i lugn och ro ska du se
Nu vill ju inte min kollega ha med bråk med honom och hon är rädd för vad han kan göra för att hämnas. Hon har haft liknande situationer på sitt förra jobb och hon tycker inte det är värt det pga man får offra mycket av sin frihet och va "rädd" hela tiden.
Jag hade anmält direkt annars, men han är inte värd det. Då har jag hellre kvar min kollega och flyttar på företaget. Kunderna följer ändå med oss.
Nu är han bitter för att en kund kom in till mig igår och frågade om jag hade tid att tvätta hennes hår, vilket jag hade -så jag gjorde det. Sen gick hon in till honom och avbokade en tid som hon tydligen hade där... och så va kriget igång.
Han rusade ut efter henne och skällde och hade sig. Sen kom han in till oss och hotade oss....
Är det inte det ena så är det det andra!
Jag är rätt less på det här nu...![]()
Men ring polisen, säg att en väldigt aggressiv man just trängt sig in i butiken och hotat er. Sen är det 2 vittnen mot 1 gärningsman ni kan i princip bre på lite extra för att sätta dit han ordentligt.