Killen på Gixxern kör iofs galet hårt på allmän väg, men verkar rätt skarp på att köra hoj.. Snubben på Duccen med kameran däremot
..
Kolla spårvalen, bromsningarna och framförallt chockstoppien på slutet..
Visst skulle han steka mig i en wokpanna, men han lär ju inte leva att hinna prova!
[YOUTUBE-ID]8hzrbntlSVY[/YOUTUBE-ID]
.. Kolla spårvalen, bromsningarna och framförallt chockstoppien på slutet..
Visst skulle han steka mig i en wokpanna, men han lär ju inte leva att hinna prova!
[YOUTUBE-ID]8hzrbntlSVY[/YOUTUBE-ID]
Last edited by a moderator:



