Kamekaze piloter - Jefla sopa på Duccen

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Killen på Gixxern kör iofs galet hårt på allmän väg, men verkar rätt skarp på att köra hoj.. Snubben på Duccen med kameran däremot :gnissla ..

Kolla spårvalen, bromsningarna och framförallt chockstoppien på slutet..


Visst skulle han steka mig i en wokpanna, men han lär ju inte leva att hinna prova!
[YOUTUBE-ID]8hzrbntlSVY[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited by a moderator:
En sämre förare försöker hänga med en bättre. Ser man tyvärr allt för ofta även på bulten:gnissla
 
En sämre förare försöker hänga med en bättre. Ser man tyvärr allt för ofta även på bulten:gnissla


Min tanke precis.. Tänkte sätta "Bulten rangers" som rubrik, men det hade blivit missvisande :D!

Gixxern gör också mkt dumt, skymda kurvor och sånt som han aldrig skulle reda ut OM möte, men Duccen... ojoj!
 
Snubben på Duccen?

Det är väl på Suzukin kameran sitter? Läskigt nära avåkning några gånger...
 
Förutom en hel del omkörningar som jag inte tyckte var helt kosher så var det väl en rätt OK körning,säger jag och låter grillen värmas upp.

Henrik
 
Tänkte just säga det! Hur är det med motorörat hos de yngre medlemmarna egentligen :D

Jag skyller oavkortat på laptop-högtalare :blush

Ser ut att sitta en kamera på kutsen på Duccen, ...nog det han menar.

Jag skulle kunna skylla på det nu, men icke... Jag hade fel, så mkt man är jag.. Jag erkänner! 2 gången nu.. men det är väl rätt bra på 27 år?
 
Last edited:
Vet inte varför, men om jag vore grek skulle jag inte handla hos Papastravou Shops eller vad det nu står i filmen... Vilken jävvla sopa. Kan man inte hänga med så är det fan så mycket bättre att släppa av och ligga i ett tempo man bemästrar.
 
Jag skyller oavkortat på laptop-högtalare :blush



Jag skulle kunna skylla på det nu, men icke... Jag hade fel, så mkt man är jag.. Jag erkänner! 2 gången nu.. men det är väl rätt bra på 27 år?

:D

Jag håller med annars. Båda förarna skulle nog kunna hoppa säck fortare än jag kör. Men gixxerförarens stil kändes verkligen inte stabil. Som att han körde över sin förmåga. Dessutom tycker jag att han var vårdslös med koppling och växlar? Han utmanade verkligen fästet tycker jag. Bromsade dessutom med koppling inne flera ggr när han bromsade på sig in i böjarna.

Men som sagt, jag kan ju inte ens köra hälften så fort så jag ska knäppa läpp. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top