Kalmar-tråden

Jasså vilket flyt :-) . Kunde blivit sittsår och hål i plånboken. Vart stod dom ?

Kanske inte rätt tråd att posta i, men ja tänkte ni e lite mer aktiva än Oskarshamnstråden... :)
Nån som vet något lokalt företag som ultraljudstvättar injektorer å va de kan kosta?

Last edited:
Dags att liva upp det igen ?

2014 är här och en jävla massa åkande ska det väll bli ?!?.

Någon som har något roligt planerat i sommar?, träffar , events, fika eller liknande?. Lägg gärna in lite inlägg om ni kommer på några. Fyll upp min kalender! ;>

Ha det gött sålänge

Sjäälvklart!!. Vi är ett gäng på 4:a som ska tränga in oss i en bil till göteborg för att provsitta tills vi får skavsår i röva :>

:banana

Nae inte vad jag vet iaf. Gott med lite att kika på såhär i tråkiga vintertider! :tungan

Ja, det ska bli kul :)
Vill ni samåka på vägen upp kan du höra av dig på ********. Jag kommer stanna och :fyllisar över helgen :yoparty

Last edited:
Kul med mycket kalmariter. Vi är en hel hög som tar oss till Göteborg över helgen så skulle du mot förmodan höra en bred kalmardialekt kan du ju hejja :hej

Det är rätt och redigt. Klart man ska dit!

Får styra upp lite mer körning nu 2014 , alltid kul att träffa lite nytt folk i trakten! :tuttar

En snabb fråga, är körskolor igång runt Kalmar den här tiden på året? Bor själv uppe i norr men är med jämna mellanrum nere i Kalmar och är i full gång med att ta mc-kort, bara teorin och uppkörningen kvar.

Dom har säkerligen redan börjat skriva in folk till mc körningarna...

Så ring runt lite o kolla :)

Last edited:
När jag tog körkort förra året så sa de på körskolan att det var dags att boka körningar när VV börjar sopa gatorna. Så det är nog dags nu :tummenupp

Ja nu är det nog läge att ringa då platserna tog slut förra
året ganska fort. Lycka till! :-)

I växjö är körskolorna i princip fullbokade redan nu. Jag tog kort förra året och var tvungen att boka in alla lektioner redan i januari för att inte riskera att få vänta innan säsongen var över.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman