Kalmar-tråden

Jasså vilket flyt :-) . Kunde blivit sittsår och hål i plånboken. Vart stod dom ?

Kanske inte rätt tråd att posta i, men ja tänkte ni e lite mer aktiva än Oskarshamnstråden... :)
Nån som vet något lokalt företag som ultraljudstvättar injektorer å va de kan kosta?

Last edited:
Dags att liva upp det igen ?

2014 är här och en jävla massa åkande ska det väll bli ?!?.

Någon som har något roligt planerat i sommar?, träffar , events, fika eller liknande?. Lägg gärna in lite inlägg om ni kommer på några. Fyll upp min kalender! ;>

Ha det gött sålänge

Sjäälvklart!!. Vi är ett gäng på 4:a som ska tränga in oss i en bil till göteborg för att provsitta tills vi får skavsår i röva :>

:banana

Nae inte vad jag vet iaf. Gott med lite att kika på såhär i tråkiga vintertider! :tungan

Ja, det ska bli kul :)
Vill ni samåka på vägen upp kan du höra av dig på ********. Jag kommer stanna och :fyllisar över helgen :yoparty

Last edited:
Kul med mycket kalmariter. Vi är en hel hög som tar oss till Göteborg över helgen så skulle du mot förmodan höra en bred kalmardialekt kan du ju hejja :hej

Det är rätt och redigt. Klart man ska dit!

Får styra upp lite mer körning nu 2014 , alltid kul att träffa lite nytt folk i trakten! :tuttar

En snabb fråga, är körskolor igång runt Kalmar den här tiden på året? Bor själv uppe i norr men är med jämna mellanrum nere i Kalmar och är i full gång med att ta mc-kort, bara teorin och uppkörningen kvar.

Dom har säkerligen redan börjat skriva in folk till mc körningarna...

Så ring runt lite o kolla :)

Last edited:
När jag tog körkort förra året så sa de på körskolan att det var dags att boka körningar när VV börjar sopa gatorna. Så det är nog dags nu :tummenupp

Ja nu är det nog läge att ringa då platserna tog slut förra
året ganska fort. Lycka till! :-)

I växjö är körskolorna i princip fullbokade redan nu. Jag tog kort förra året och var tvungen att boka in alla lektioner redan i januari för att inte riskera att få vänta innan säsongen var över.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan