Kalmar-tråden

Testar vi att ragga igen. Vill någon följa med till Borgholm och käka glass ikväll så är vi ett gäng som åker från Q-Star i Färjestan vid 17.00

Hallå igen ja.

Finns det någon jag kan låna ett original avgassystem av eller någon som vet någon som har?? Det är till en Kawasaki zx10r -09 jag vill låna till ett kort tag. Kan även ge en slant om det behövs! Ska regbes och har inte originalet tyvärr.

Mvh Jonas

RM1 i minimoto/minigp den 18-19/5

Har ni inget att göra på mc-turen i helgen, kom förbi och köp en värmande kopp kaffe o bevittna den lokal skaran förare vinna eller klota(jag).

Bifogat

• 934903_123307667867570_1113978420_n.jpg
    934903_123307667867570_1113978420_n.jpg
    53.3 KB · Visningar: 66
Hmm... saknar hojjävlen extra mycket ibland... :(

Haha, ja det hade varit något... Tyvärr så får jag avstå, blir till att lägga pengarna på att bygga färdigt... :)

jag o en polare tänkte köra en sväng i morgon...leta sig ner till karlskrona o äta glass eller nått....tänkte ses kl 12 vid rasta. vore kul om det kom några till :)

Kul får se om man har tid .. vi var ju 5 hojar i helgen på Claessons Motor Bromölla.. och även en tur längre ner i skåne land :) Det mest dramatiska var nog när ett träd blåste ner på vägen mitt i hoj konvojen !! :3freak

haha ja det blåste ju rätt friskt i helgen...tur det gick bra iaf :) ja kika förbi om du kan så får vi se vart vi kör :)

tänkte dra till karlskrona en sväng på lördag den 15/6 om vädret är ok. är typ 4-5 hojar nu som verkar vara på.kanske fler med lite tur. blir småvägar hela vägen ner o hem typ...kul om några mer vill åka med :) kommer köra med skjuts så det blir kanske inget jätte tempo men lite bus o lek blir det nog ;) ses vid rasta kl 11 för dom som är sugna :)

om det är ok kan hända jag hänger på... :tummenupp

blev en trevlig tur! blev ändå 25 mil på trippen fastän vi avvek i bergkvara, körde ni länge? aboda nästa gång?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back