Kalmar-tråden

Testar vi att ragga igen. Vill någon följa med till Borgholm och käka glass ikväll så är vi ett gäng som åker från Q-Star i Färjestan vid 17.00

Hallå igen ja.

Finns det någon jag kan låna ett original avgassystem av eller någon som vet någon som har?? Det är till en Kawasaki zx10r -09 jag vill låna till ett kort tag. Kan även ge en slant om det behövs! Ska regbes och har inte originalet tyvärr.

Mvh Jonas

RM1 i minimoto/minigp den 18-19/5

Har ni inget att göra på mc-turen i helgen, kom förbi och köp en värmande kopp kaffe o bevittna den lokal skaran förare vinna eller klota(jag).

Bifogat

• 934903_123307667867570_1113978420_n.jpg
    934903_123307667867570_1113978420_n.jpg
    53.3 KB · Visningar: 66
Hmm... saknar hojjävlen extra mycket ibland... :(

Haha, ja det hade varit något... Tyvärr så får jag avstå, blir till att lägga pengarna på att bygga färdigt... :)

jag o en polare tänkte köra en sväng i morgon...leta sig ner till karlskrona o äta glass eller nått....tänkte ses kl 12 vid rasta. vore kul om det kom några till :)

Kul får se om man har tid .. vi var ju 5 hojar i helgen på Claessons Motor Bromölla.. och även en tur längre ner i skåne land :) Det mest dramatiska var nog när ett träd blåste ner på vägen mitt i hoj konvojen !! :3freak

haha ja det blåste ju rätt friskt i helgen...tur det gick bra iaf :) ja kika förbi om du kan så får vi se vart vi kör :)

tänkte dra till karlskrona en sväng på lördag den 15/6 om vädret är ok. är typ 4-5 hojar nu som verkar vara på.kanske fler med lite tur. blir småvägar hela vägen ner o hem typ...kul om några mer vill åka med :) kommer köra med skjuts så det blir kanske inget jätte tempo men lite bus o lek blir det nog ;) ses vid rasta kl 11 för dom som är sugna :)

om det är ok kan hända jag hänger på... :tummenupp

blev en trevlig tur! blev ändå 25 mil på trippen fastän vi avvek i bergkvara, körde ni länge? aboda nästa gång?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman