Kalmar-tråden

Såg ett gäng hojjar köra mot kristvallabrunn idag,,, säg härligt ut :yoparty

Goa vägar finns det säkert. men jag har icke funnit några. Kanske ska smyga ner på shell imorrn och se vart folk brukar åka:) Jo är ju det där med ktm superduke ingen kåpa att gömma sig bakom:/

Förvisso ingen kåpa att gömma sig bakom, samt ett klenare effektuttag som begränsar för sådan körning!! MEN, en jäkla kul bushoj med massa körglädje i har du:)

Förvisso ingen kåpa att gömma sig bakom, samt ett klenare effektuttag som begränsar för sådan körning!! MEN, en jäkla kul bushoj med massa körglädje i har du:)

Jävligt nöjd med med duken faktiskt:yoparty Tycker det är lite fegt med kåpa:tungan

Jag blev från åkt så det small om det av den hojen i alla fall ..
Är ju själv ingen fart guru men den gick som fan på den hojen på kurviga vägar.Och ljudet var grymt :tummenupp

Hehe jo det var lagomt tempo tyckte jag endå. Satt nån timme på berga industriområde och övade på wheelies:huvet

Last edited:
Såg ett gäng hojjar köra mot kristvallabrunn idag,,, säg härligt ut :yoparty

Va nog vi då, du får ju hoppa upp på din hoj o haka på nästa gång ? =)

Jävligt nöjd med med duken faktiskt:yoparty Tycker det är lite fegt med kåpa:tungan

Hehe jo det var lagomt tempo tyckte jag endå. Satt nån timme på berga industriområde och övade på wheelies:huvet

Öva buskörning ? Ajabajja !!

Last edited:

Hojta till nästa gång så är jag på att öva. :banana

Haha vågar man fråga hur gammal herrn har blivit:D

Nån som vet av nåt garage för motorcykel kan gärna skriva till mig.

Ska bli fint väder i morgon. Nån som bor norrut (O-hamn) som är sugen på att köra? Själv är man ledig hela dan! :)

Edit: SMHI kan inte ens förutse vädret en dag framåt!
Strålande sol sa de, det är mulet och regnar... +14 blev +4. :mad:

Last edited:
nja ska lämna in det på torsdag o hämta innan jobbet på fredag..bara hoppas dom byter som dom har lovat :P

Nyheter
Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner