Kalmar-tråden

Såg ett gäng hojjar köra mot kristvallabrunn idag,,, säg härligt ut :yoparty

Goa vägar finns det säkert. men jag har icke funnit några. Kanske ska smyga ner på shell imorrn och se vart folk brukar åka:) Jo är ju det där med ktm superduke ingen kåpa att gömma sig bakom:/

Förvisso ingen kåpa att gömma sig bakom, samt ett klenare effektuttag som begränsar för sådan körning!! MEN, en jäkla kul bushoj med massa körglädje i har du:)

Förvisso ingen kåpa att gömma sig bakom, samt ett klenare effektuttag som begränsar för sådan körning!! MEN, en jäkla kul bushoj med massa körglädje i har du:)

Jävligt nöjd med med duken faktiskt:yoparty Tycker det är lite fegt med kåpa:tungan

Jag blev från åkt så det small om det av den hojen i alla fall ..
Är ju själv ingen fart guru men den gick som fan på den hojen på kurviga vägar.Och ljudet var grymt :tummenupp

Hehe jo det var lagomt tempo tyckte jag endå. Satt nån timme på berga industriområde och övade på wheelies:huvet

Last edited:
Såg ett gäng hojjar köra mot kristvallabrunn idag,,, säg härligt ut :yoparty

Va nog vi då, du får ju hoppa upp på din hoj o haka på nästa gång ? =)

Jävligt nöjd med med duken faktiskt:yoparty Tycker det är lite fegt med kåpa:tungan

Hehe jo det var lagomt tempo tyckte jag endå. Satt nån timme på berga industriområde och övade på wheelies:huvet

Öva buskörning ? Ajabajja !!

Last edited:

Hojta till nästa gång så är jag på att öva. :banana

Haha vågar man fråga hur gammal herrn har blivit:D

Nån som vet av nåt garage för motorcykel kan gärna skriva till mig.

Ska bli fint väder i morgon. Nån som bor norrut (O-hamn) som är sugen på att köra? Själv är man ledig hela dan! :)

Edit: SMHI kan inte ens förutse vädret en dag framåt!
Strålande sol sa de, det är mulet och regnar... +14 blev +4. :mad:

Last edited:
nja ska lämna in det på torsdag o hämta innan jobbet på fredag..bara hoppas dom byter som dom har lovat :P

Back