Kalmar-tråden

CCMC är alltid på, säg bara tid och plats!

ja jag kan köra mån-tors :) ända jag har bokat är en kurs på jobbet i morgon kl 13:30 den håller på 2 timmar.annars kan jag köra närsomhelst.

ja jag kan köra mån-tors :) ända jag har bokat är en kurs på jobbet i morgon kl 13:30 den håller på 2 timmar.annars kan jag köra närsomhelst.

Gjorde en snabbvisit i erat garage idag och lämnade lite saker till M, ditt nyförvärv såg helt ok ut ;)

det blev en retta igen men en nyare version :) köpte en -05 i lördags. så nu måste jag ut o köra lite så man lär sig den redigt :)

Gjorde en snabbvisit i erat garage idag och lämnade lite saker till M, ditt nyförvärv såg helt ok ut ;)

får tacka så mycke :) rätt så nöjd oxå.gillar den färgen oxå. tänkte komma ner o säga hej men jag va sjukt bakis idag :( bara låg o skakade i sängen...hehe

Last edited:
det blev en retta igen men en nyare version :) köpte en -05 i lördags. så nu måste jag ut o köra lite så man lär sig den redigt :)

får tacka så mycke :) rätt så nöjd oxå.gillar den färgen oxå. tänkte komma ner o säga hej men jag va sjukt bakis idag :( bara låg o skakade i sängen...hehe

Ja måste få se din pärla idag :) Och sen hoppas på att få åka en tur :yoparty

Blir det någon åkning till helgen (om det är väder)?

Har inte så många att åka med här i krokarna och Kalmar ligger ju inte allt förlångt bort :tummenupp

Ja måste få se din pärla idag :) Och sen hoppas på att få åka en tur :yoparty

mmm...nu har du både sett o åkt på min nya pärla :banana
hoppas damen blev nöjd ;)

Har inte så många att åka med här i krokarna och Kalmar ligger ju inte allt förlångt bort :tummenupp

hej! ja jag vet inte men någon ska säkert ut o gasa :) sj så vet jag inte om jag hinner. jobbar ju natt o börjar jobba kl 18.sen sover man ju en stund på dagen men en liten sväng kanske man hinner :)

Last edited:
Japp så himlans nöjd blev jag :yoparty

mmm...nu har du både sett o åkt på min nya pärla :banana
hoppas damen blev nöjd ;)

hej! ja jag vet inte men någon ska säkert ut o gasa :) sj så vet jag inte om jag hinner. jobbar ju natt o börjar jobba kl 18.sen sover man ju en stund på dagen men en liten sväng kanske man hinner :)

Det ska vi väl kunna fixa till:) Kan du något på dagarna?
Jag bor i Ljungnäs (Rockneby,Kåremo) så bara plocka med mig:yoparty

Tack zuckan för åkturen idag får vi göra fler gånger =)

Tack själv för sällskapet :) bara kul o skjutsa en som kan åka :P får väl bli en sväng i morgon med om du vill :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman