Kalmar-tråden

CCMC är alltid på, säg bara tid och plats!

ja jag kan köra mån-tors :) ända jag har bokat är en kurs på jobbet i morgon kl 13:30 den håller på 2 timmar.annars kan jag köra närsomhelst.

ja jag kan köra mån-tors :) ända jag har bokat är en kurs på jobbet i morgon kl 13:30 den håller på 2 timmar.annars kan jag köra närsomhelst.

Gjorde en snabbvisit i erat garage idag och lämnade lite saker till M, ditt nyförvärv såg helt ok ut ;)

det blev en retta igen men en nyare version :) köpte en -05 i lördags. så nu måste jag ut o köra lite så man lär sig den redigt :)

Gjorde en snabbvisit i erat garage idag och lämnade lite saker till M, ditt nyförvärv såg helt ok ut ;)

får tacka så mycke :) rätt så nöjd oxå.gillar den färgen oxå. tänkte komma ner o säga hej men jag va sjukt bakis idag :( bara låg o skakade i sängen...hehe

Last edited:
det blev en retta igen men en nyare version :) köpte en -05 i lördags. så nu måste jag ut o köra lite så man lär sig den redigt :)

får tacka så mycke :) rätt så nöjd oxå.gillar den färgen oxå. tänkte komma ner o säga hej men jag va sjukt bakis idag :( bara låg o skakade i sängen...hehe

Ja måste få se din pärla idag :) Och sen hoppas på att få åka en tur :yoparty

Blir det någon åkning till helgen (om det är väder)?

Har inte så många att åka med här i krokarna och Kalmar ligger ju inte allt förlångt bort :tummenupp

Ja måste få se din pärla idag :) Och sen hoppas på att få åka en tur :yoparty

mmm...nu har du både sett o åkt på min nya pärla :banana
hoppas damen blev nöjd ;)

Har inte så många att åka med här i krokarna och Kalmar ligger ju inte allt förlångt bort :tummenupp

hej! ja jag vet inte men någon ska säkert ut o gasa :) sj så vet jag inte om jag hinner. jobbar ju natt o börjar jobba kl 18.sen sover man ju en stund på dagen men en liten sväng kanske man hinner :)

Last edited:
Japp så himlans nöjd blev jag :yoparty

mmm...nu har du både sett o åkt på min nya pärla :banana
hoppas damen blev nöjd ;)

hej! ja jag vet inte men någon ska säkert ut o gasa :) sj så vet jag inte om jag hinner. jobbar ju natt o börjar jobba kl 18.sen sover man ju en stund på dagen men en liten sväng kanske man hinner :)

Det ska vi väl kunna fixa till:) Kan du något på dagarna?
Jag bor i Ljungnäs (Rockneby,Kåremo) så bara plocka med mig:yoparty

Tack zuckan för åkturen idag får vi göra fler gånger =)

Tack själv för sällskapet :) bara kul o skjutsa en som kan åka :P får väl bli en sväng i morgon med om du vill :)

Back