Kalmar-tråden

Ska vi ta på lördag? Jag har nog inga byggjobbare hemma då!! Tid & plats??
Förslag!! 13.00 på select?

jag kanske, kanske också dyker upp

Jag ställer nog på hojen till helgen också :banana , då kommer jag och är redo för ett nytt år på vägarna:yoparty

har jag vaknat då så kommer jag med :) men får lämna efter en stund iom jag börjar jobba kl 18 :(

Det här var glädjande läsning när man slog på datorn:)
Då siktar vi på körning på lördag då....
Verkar ju bli ett gäng:banana

jag skall köra till besiktningen 11.20 på lördag...kom tom ihåg gummi remsan som sitter på rutan .....för det är verkligen det farliga med åka brum-brum:rolleyes: ...om dem släpper mig genom db kontrollen få jag se om jag få ut och leka med Japserna....och om skinstället går på....fattar inte varför den krymper varje år?:confused:

blidde en liten tur ikwäll på cirkus 14 mil... riktigt najs väder vi har fått!!

på bilderna: zuckan och marcus

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    79.4 KB · Visningar: 62
  • 2.jpg
    2.jpg
    94.5 KB · Visningar: 54
jadet va en fin liten sväng på kvälls kvisten :) jävligt gutt väder som sagt :) hoppas man hinner köra en sväng på lördag med.

jag skall köra till besiktningen 11.20 på lördag...kom tom ihåg gummi remsan som sitter på rutan .....för det är verkligen det farliga med åka brum-brum:rolleyes: ...om dem släpper mig genom db kontrollen få jag se om jag få ut och leka med Japserna....och om skinstället går på....fattar inte varför den krymper varje år?:confused:

Har du också d där skinnställsproblemet!!! Hahahaha..

blidde en liten tur ikwäll på cirkus 14 mil... riktigt najs väder vi har fått!!

på bilderna: zuckan och marcus

Blir lite avis nu!! Testade henne för första gången idag sedan köpet....blev bara ca 3mil sen var det hem och renovera igen:confused:
Ska bli nice på lördag:)

Ha d gott

Last edited:
tackar så mycke :) rätt så nöjd jag med. ska byta lite små saker på den bara.blinkers fram,annat kåpglas o kraschpuckar ska på är det tänkt :)

hehe ja men jag kör ju ifrån dig på småvägarna oxå ju :yoparty

...lika roligt varje år:tuttar

Har du också d där skinnställsproblemet!!! Hahahaha..

Blir lite avis nu!! Testade henne för första gången idag sedan köpet....blev bara ca 3mil sen var det hem och renovera igen:confused:
Ska bli nice på lördag:)

Ha d gott

...ja det är ju lustigt...sambon gick ner allt efter graviditeten....jag däremot jobbar tydligen på "Jul-tomte" rollen som kommer de närmsta åren?!?!?

haha ja jag tycker det är rätt så kul iaf :D

..ja...tills på Lördag:hihi

Last edited:
Back