Kalla fakta - Granskar polisjakt, 18/4 21:30 TV4

Status
Ej öppen för fler svar.
Dra åt helvete,har dom med fursten i debatt,hahahahah. Hoppas han kan berätta vilka vägar man bör ta när man kör fort :D

Vem annars? Han har ju en unik insikt i ämnet. Eller så var han inspirationskällan. Vem vet ...

Last edited:
FY FAN vilket värdelöst program!!!
Det är ju så satans vinklat till killen fördel så det finns inte..!

Bara grejen att de dragit dit mr. Fürstenhof säger ju en hel del! :huvet

:huvet
De hade ju gärna fått hitta någon mindre stolpskottig som mc-representat. Tex valfri person från SMC.

Fürsten har ju alltid varit lite av en attention whore, så det är väl inte så konstigt att han är med...

Zappade in på "Ekdahl" på TV4 som sänds just nu och höll på att trilla ur soffan när Ekdahl säger "Patrik och Magnus som representerar MC-kollektivet" (Eller ngt liknande). Sedan ser jag att det är Furstenhoff. Sedan när är han en bra förebild för MC-kollektivet??? Och hur lyckades han komma med i det programmet?

Missade tyvärr början så jag vet inte hur han presenterades initialt.

Undrar om Fursten ska köra en liten filmstund med sina hemmaklipp i studion?

Jag satt och tänkte precis samma sak efter att ha satt espresson i vrångstrupen när man såg att spökgösta var i studion... :hihi All trovärdighet rasade där, synd...eftersom polisen helt klart är ute på tunn is.

Lite ojämn fördelning på deltagarna i debatten...
Hur många är på Polisens sida vs mammans sida?
Nu har inte alla pratat ännu men en av dem som inte pratat än vet jag inte om den är lämplig i debatten...

Dal-Mausen

Dra åt helvete,har dom med fursten i debatt,hahahahah. Hoppas han kan berätta vilka vägar man bör ta när man kör fort :D

och han ska visst representera mc-kulturen:D, undrar hur mkt polischefen vill sätta handklovar på honom nu när han äntligen har honom på behörigt avstånd:hihi för det har väl knappast gått honom förbi, det hela sverige vet att det är PF som kör den svarta snabba motorcykelen.

Fy fan... Det här blir bara värre och värre, -helt sanslöst. Vad gör den där jävla tomten i studion.

Haha vafan, GR??? Bra representant :/

Edit: Programmet flippade genast ur och blev komiskt!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...