K1200S snabbare än R1

Nicko@K.A.P skrev:
Men seriöst... din hoj klår dittan o dattan. Vem bryr sig ?!? De flesta här VET att BMW tillhör ångloks maffian och blir ifrånsmiskad istort sett överallt.

D e lungt nu, vi vet att du e ny här o e stolt över din bmw! :pannkyss

Pös o Glad Påsk :)

Varför tror du att (de flesta) BWM åkare inte för sånt liv ?
De sitter med en schysst hoj som går tillräckligt & mycket mer, betalar försäkring som på en mellanklasshoj & är nöjda med det. När någon berättar att det faktiskt finns pulver att matcha GSXZZR1NINJAYZR blir alla som galna.
Det finns ett namn: Avundsjuka & brist på självförtroende.

nicke30 skrev:
Nu börjar den vara klar...

Ser ju riktigt vass ut! De borde lansera en gatversion med det slimmade utseendet och med rejsiga delar.

Kanske beror på vinkeln men styrhalvorna ser ut att sitta väldigt högt? Röret som sticker fram under kåpan är förmodligen till luffarturbon.

det är Luffarturbon :tummenupp men vart har dom gjort av cylindrarna :va det är ju en BMW :hihi

VanHarten specialen klar.

50272.jpg

50273.jpg

50274.jpg

lol?

om du tror att en orginal r1 gör 0-100 på 2.9 sec äru ute å cyklar. måste stå fel:D
dessutom vilken annan cykel är direkt snabbare än r1? varför inte jämföra med gixxer 1000 eller ceber 1000 rr?
:kocko

fortsomfan skrev:
om du tror att en orginal r1 gör 0-100 på 2.9 sec äru ute å cyklar. måste stå fel:D
dessutom vilken annan cykel är direkt snabbare än r1? varför inte jämföra med gixxer 1000 eller ceber 1000 rr?
:kocko
Nej, nej, du måste vara tyst lillkillen. Kom tillbaka när du har kört en motorcykel.

Personligen stör det mig inte så mycket att alla tuffa killar hatar BMW och kallar dem för gubbcyklar. Det är nämligen de tuffa killarna som kör mest vårdslöst och kraschar oftast! Så jag hoppas att gubbstämpeln förblir, så kan jag fortsätta köra en hoj med mer kraft, väghållning och bromsar än vad jag kan göra av med, utan att behöva punga ut med försäkringspremie i R1/GSXR-klassen!

Nicke, var försiktig så att du inte lockar över "fel" folk till den rätta sidan! Jag ser hellre att de kör i diket på en japansk cykel! :hihi

Back