Körtråden på FB! "sporthoj & motard Göteborg"

seriöst hur paranoida är ni på en skala?

hela poängen försvinner när ni ska ha en sluten sekt där endast utvalda får vara med. håll er till forumet och skrota gruppen eller öppna den för alla.

det är mina 5 cent.

Det ligger onekligen något i detta.

Aldrig tidigare har folk klagat över att SH är ett öppet forum, men på nyllet råder anonymitetshysteri...

Tror allvarligt talat inte det skulle hålla så bra i rätten om Pålisen försöker yrka på bevis i form av skrift i en nyllboksgrupp. Men men, var och en får göra och tycka som man vill.

Det ligger onekligen något i detta.

Aldrig tidigare har folk klagat över att SH är ett öppet forum, men på nyllet råder anonymitetshysteri...

Tror allvarligt talat inte det skulle hålla så bra i rätten om Pålisen försöker yrka på bevis i form av skrift i en nyllboksgrupp. Men men, var och en får göra och tycka som man vill.

frågan jag ställer mig är hur det öht skulle hamna i rätten?

risk för stöld hade i mina ögon NÄSTAN varit en godtycklig orsak till anonymitet men detta är bara pinsamt.

Jag har inte facebook, måste jag sälja min hoj nu då?

när jag skrev gällande anonymitet så gällde det en öppen FB grupp.
jag är inte orolig för att polisen kommer och hemsöker en efter en runda, men jag vill inte att familj/vänner/släkt skall veta för mycket, man blir lätt dömd utav dom så därför tycker jag att ju mindre de vet desto bättre..
anonymitet som på SH är bra, nu är FB gruppen sluten så då spelar det inte så stor roll där heller...

Ni får pm:a mig, vad ni heter på fb så blir jag vän med er och invitar er till världens hemligaste klubb sen tar jag bort er i vänlistan

Ska jag ändra gruppen till "Stängd" istället för hemlig?

Last edited:
Sannolikheten att snuten tar er via att dom spanar på era körtillfällen via facebook är väl inte större än att dom ser när ni ska köra via den stora körtråden? :va

Finns väl ingen som kör fortare än 110 här ändå väl? elle? :tummenupp

Jag har inte facebook, måste jag sälja min hoj nu då?

Nä de behöver du inte...jag kommer skriva i vanliga körtråden.
Vågar inte gå med i facebookgruppen för polisen kommer ta mig DIRECKT då.
Fast helt ärligt förstår jag inte vitsen med gruppen.
Är man körsugen så skriver jag i körtråden.
Hur tänker ni andra? Får ni bara körsug om det plingar till en statusuppdatering i facebookgruppen? Eller är körtråden på SH jobbig att kolla i?

Hur tänker ni andra? Får ni bara körsug om det plingar till en statusuppdatering i facebookgruppen? Eller är körtråden på SH jobbig att kolla i?

Dito!! :tummenupp

Eftersom jag inte har någon fAceBoOk, så vet jag inte när jag skall köra hemmlitt.

Tur vi kan åka i allafall, Naken. Och ja, det är jobbigt att kolla körtråden lättare att ringa.

Kommer hålla mig till körtråden här på SH.

Ni som vill bli än mer parnoida.
Ja polisen håller koll på brottslingar via Facebook. Finns otroligt mycket material där som polisen använder.
I detta fal kan man verkligen säga att brottslingar är tröga. De lägger upp vad som helst på Facebook och Youtube som sedan kan användas som bevis mot dem.
Skulle inte förvåna mig om polisen har koll på detta forum med.

//Andreas

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing