Körning - tid & plats

Tid: Säg 11 ifrån kyrkan i Eksjö eller blir det för långt in i "smeten"? :D

Tempo håller jag gärna iaf, är både känd och okänd mark för mig...

Kan tänka mig också haka på om det är tempo :D

Bra tempo lär det nog vara :) Får la se om en annan hänger på wicknertz överhuvudtaget när han börjar gasa ur SMRen ;)

Tid: Säg 11 ifrån kyrkan i Eksjö eller blir det för långt in i "smeten"? :D

Tempo håller jag gärna iaf, är både känd och okänd mark för mig...

Kyrka? Eksjö? ;)
Jag hittar nog tror jag, är det mitt inne i stan typ eller vad är det det blir?

Last edited:
Åker gärna ut och åker i morgon, är uppbokad någon timme på förmiddagen så från 12 är det fritt. Utgångspunkt är Jönköping så har nog svårt att jobba ikapp Eksjöstarten.

Om vi får ihop mer folk och 12 snåret funkar bättre för folk är jag iaf inte avig och byta tid!

12 funkar för mig med, sålänge jag får reda på vilken tid som gäller innan kl 11 ;)

Skriv här när det är bestämt så dyker iallafall jag upp :)

Kan säga så att sträckan från Malexander och bortåt runt Sommen har snabel bilen varit framme på för 1 mån sen men de kanske har försvunnit nu men bra med en heads up om de skulle vara mer där .

Åkte där i förra veckan och enda stället man får ta det lugnt på är torpön ut till tranås vägen så vitt jag märkte. Men självklart blir det med litet extra öga..:) thx för omtanken!

Såg nu att jag uttryckte mig lite otydligt... Jag gör ett försök att förtydliga: Det var fint från Habo upp till läns-, eller kommun-gränsen (vilket det nu var, kommer tyvärr inte ihåg), en bit norr om crossbanan i alla fall, sen var det grusväg. Jag åkte bara en liten kort bit in på gruset innan jag vände söderut igen så jag vet inte hur långt det sträcker sig, men eftersom Jensen tidigare i veckan varnade för grus längre norrut så fick jag känslan av att de har jobbat sig vidare neråt därifrån.

Det är grusat på asfalten från länsgränsen nästan hela vägen upp till Tidaholm, från Fridhem ut till 26:an är det också grus. Tidaholm - Brandstorp är OK.

Det är grusat på asfalten från länsgränsen nästan hela vägen upp till Tidaholm, från Fridhem ut till 26:an är det också grus. Tidaholm - Brandstorp är OK.
Blåhult-Daretorp då?

Hur pass har gruset hunnit sätta sig? Funderar ju på att köra där imon och är Blåhultsvägen ok så kan jag smyga den korta biten till det korset...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT