Körning - tid & plats

Tänkte åka lite i höstvädret om typ 40 min eller nåt. Så om någon vill åka lite så call me 0760215880:tummenupp

Idag blir de att slunga lite skit med 450:n i Norrahammar, nån som känner sig sugen kan ju kika ut om dom vill pröva. Är bara de korta 5 min spåret öppet men de är alltid nått.

Finns på mobilen, 070-6711145

Dags för litte offroad igen, NMK är platsen, tid: Sönd efter 10.00. Bara att kika upp/ner om ni känner för de.

Last edited:
12 november och jag tänker iaf försöka släpa mej upp i tid för att få lite solskensåkning med pärlan idag. Jag ger aldrig upp hoppet :)

Körde i Lördags :D fort som fan med påställning och ut på vägen!

Ska ju va fint idag också, men jobbar nog lite sent för att hinna.

Ja och själv lyckades jag ju sova bort dagen som vanligt. Gör ett nytt försök imorgon om vädret håller i sej.

Om bara min jävla hosta kunde ge med sej också.

Jag är Ganska ny här och undrar om ni ska ha någon samåkning/grupp körning nu till våren 2013 ? tänkte att man kanske kunde få hänga med.Har inte kört så mycket man behärskar min hoj utan problem. skulle vara kul att vara några stycken och ta en runda.

Mvh WalliN

De är inga problem är bara att hålla span här på forumet så dyker de upp gemensamhets körningar. När väl väder och skicket på vägarna tillåter detta. Men när väl kvicksilvret i termometern gått upp runt 15 grader brukar de flesta komma ut.

Om du inte vill vänta får du väl skriva in en tid du vill ge dig ut så får du se om de är fler som är sugna. :tummenupp

Låter bra :) annars får man ta en runda med crossen medan man väntar på högre temp och finare vägar:tungan.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back