Körning lör 15/9 *Bilder*

Men vad väntar du på då? Bara till att komma ner ju :D




Låter som en bra idé :tummenupp Måste fixa ett nytt däck bara, vet inte hur länge det räcker :rolleyes:

Beggat racedäck håller säsong ut! :tummenupp

Kolla köp/sälj delen i gbg forumet, såg att några sålde.
 
Men vad väntar du på då? Bara till att komma ner ju :D


Låter som en bra idé :tummenupp Måste fixa ett nytt däck bara, vet inte hur länge det räcker :rolleyes:

KOmmer kanske ner till göteborg den 5/10, det är inte helt 100 men det blir dock utan hoj men desto mer alkohol :fyllisar
 
KOmmer kanske ner till göteborg den 5/10, det är inte helt 100 men det blir dock utan hoj men desto mer alkohol :fyllisar

Det låter nice :tummenupp Då får man ju styra upp lite :fyllisar



Den här bilden gillade jag skarp! :tummenupp
Du har inte möjligen i större upplösning? Så man ser mer av mig :)

Jodå, 2816x2112 :rolleyes: PM:a din mail eller adda mej på MSN:en.
 
Ha, ha... Pausar :D

Säg det till killen som körde raktfram:yoparty

Ligger mellan Strömstad och blå-gröna vägen, mynnar ut 2mil före Halden.

missuppfattat det med rakkurva eller ? :D

hoppas det inte var allvarligt
hur lång tid brukar det ta tur o retur halden ?
 
missuppfattat det med rakkurva eller ? :D

hoppas det inte var allvarligt
hur lång tid brukar det ta tur o retur halden ?

Dem två (2) senaste gångerna har vi varit borta cirkus åtta (8) timmar. Nä, han satt på hojen hela tiden, klarade sig bra och hojen hade en Koreansk wodoo skydsängel av något slag, bara PINNEN mellan växelväljaraxeln och växelspaken som gick sönder (läs: AV). Men, inget reservdel på rulle inte kan fixa (silvertejp).

Fan, konstigt jag skriver så här på morgonen, sorry...
 
Kan du visa på hitta's karta hur ni körde....

Näpp tyvärr, har faktiskt ingen större koll på vart vi var :rolleyes:

Men bilderna är i från...
Bild 1: Hamburgsund
Bild 2: Grebbestad
Bild 3: Norge någonstans?
Bild 4: Norge någonstans?
Bild 5: Norge någonstans?
Bild 6: Norge någonstans?

Kanske någon annan som vet vad det heter och vart vi var på bilderna 3-6 :confused:
 
om det nu inte regnar på lördag ? chansen e ju liten men änndå
blir det ngn körning eller , har ingen som vill köra och nu måste man fan ta vara på dom fina dagarna = ej regniga :)
 
Lust att maila över lite av vädret till Fjollträsk? X2000 går även det bra, dock endast om DU pröjsar biljetten.
 
Här är dagens nyss uppdaterade 5-dygns prognos.
 

Bifogat

  • Vädret.JPG
    Vädret.JPG
    21.7 KB · Visningar: 47
tjenas gubbar vart drog ni efter landvetter ?
själva blev det svenljunga ,ullared, rolfstorp , veddiige,fjärås .till 80% torra vägar och till 90 % full rulle =)
sorry att vi drog men vi hade lite ont om tid bara :yoparty :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top