Körning lör 15/9 *Bilder*

tempot e somsagt olika för olika personer, brukar va ett par tre olika klungor me olika tempon o man blir alltid som tur e inväntad med jämna mellanrum.

jag håller mig själv alltid i den bakersta klungan eftersom jag inte e så jättehaj på att ta kurvor hårt efterom jag till 99% nästan bara kört raksträckor :D hehe

att köra me massa andra så lär man sig snabbare, bättre o kan dessutom få bra tipps o så:)

Då är det ju lugnt. Jag är som du, har mest kört rakt fram, vet inte hojjens gränser än så jag är lite fegare än andra i kurvorna. Men jag är med nästa gång! Håll gbg delen uppdaterad också då jag inte kollar in här så ofta ;)
 
Då är det ju lugnt. Jag är som du, har mest kört rakt fram, vet inte hojjens gränser än så jag är lite fegare än andra i kurvorna. Men jag är med nästa gång! Håll gbg delen uppdaterad också då jag inte kollar in här så ofta ;)

känner inte heller till min hojs gränser, efterom jag bara haft den i drygt två månader o bara kört till o från jobbet me den i princip. innan hade jag en hoj me bara 70 hk..
 
känner inte heller till min hojs gränser, efterom jag bara haft den i drygt två månader o bara kört till o från jobbet me den i princip. innan hade jag en hoj me bara 70 hk..

Jag gick från 38 till 125hk :D haha så jag vet hur det känns, haft min runt 4 veckor nu. Jag lever fortfarande iallafall.. :)
 
tjenas gubbar goa kort det där . var ligger den kurvan som ni pausar i någonstans ?! norge eller , ska ni ut nästa helg e jag på om det e torrt bara =)
 
tjenas gubbar goa kort det där . var ligger den kurvan som ni pausar i någonstans ?! norge eller , ska ni ut nästa helg e jag på om det e torrt bara =)

Ha, ha... Pausar :D

Säg det till killen som körde raktfram:yoparty

Ligger mellan Strömstad och blå-gröna vägen, mynnar ut 2mil före Halden.
 
Såg ut som en härlig körning...skulle va kul och komma ner å köa era vägar. Planen var ju det inför sommaren men såg ju hur det gick med det:rolleyes:
 
jag e på söderut, skriver nån upp en ny körning me lista så kan ni skriva upp mig:)
 
Jag är också på. Vart ligger horred?

Slå upp det på hitta.se

Ligger lite söder om kungsbacka.

Finns en jävligt härlig väg som går runt tolkensjön, kallas för berg o dal banan för att den är väldigt kurvig och går upp o ner :)
 
Slå upp det på hitta.se

Ligger lite söder om kungsbacka.

Finns en jävligt härlig väg som går runt tolkensjön, kallas för berg o dal banan för att den är väldigt kurvig och går upp o ner :)

Den som går förbi Hyltenäs kulle (Sitons Kulle) eller? Om det är den ska ni passa er, låg en jäävla massa grus på vägen när jag åkte den för någon vecka sedan! :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top