Körning Göteborg

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Hej!
Tänkte kolla om det finns något intresse av att fixa en liten träff i GBG, har sett några 125:or här i götet det senaste.

Mvh/// Steen

Tjet skrev:
Jag kan nog åka med nån gång. Brukar dock inte hänga med TZR:er så bra. :näsblod

Hehe, det ska nog gå bra ska du se, men du är på då iaf. Och jag känner en till som har 125:a. Då är vi tre. borde finnas många mer här i götet, se till o skriv upp er nu

Steen_Tzr skrev:
Hehe, det ska nog gå bra ska du se, men du är på då iaf. Och jag känner en till som har 125:a. Då är vi tre. borde finnas många mer här i götet, se till o skriv upp er nu

Det är la bara att hänga på alla andra? Kolla åktråden i gbg-forumet!
:tummenupp

Hultan skrev:
Det är la bara att hänga på alla andra? Kolla åktråden i gbg-forumet!
:tummenupp

Precis, funkar ju att åka 125:a med större hojar. Man väntar ju alltid på de som är lite långsammare ivf (och de långsammaste är inte alltid de på 125a).

Tjet skrev:
Jag kan nog åka med nån gång. Brukar dock inte hänga med TZR:er så bra. :näsblod
Jodå, du va inte så långt bakom ju..... ;) Ja kan köra lite snällt så ni hänger med om ni vill?? :hihi

Jodå vi vill allt ha en liten 125 träff, men varför kommer ni inte bara på körningarna när vi andra kör från GP?? dom är snälla och väntar på en...

Miss_Orchidee skrev:
Jodå, du va inte så långt bakom ju..... ;) Ja kan köra lite snällt så ni hänger med om ni vill?? :hihi

Jodå vi vill allt ha en liten 125 träff, men varför kommer ni inte bara på körningarna när vi andra kör från GP?? dom är snälla och väntar på en...
Skulle inte du sluta köra småhoj? ;)

Om ni skrapar ihop lite 125 åkare så kanske vi kan komma upp o hälsa på er, köra lite hoj o ha allmänt sköj en helg.

Om några från Skaraborg hållet hänger på ned till GBG så är jag på, inte så kul att köra ned dit helt själv :rolleyes:

Jag ska ringa och beställa uppkörningstid NU! :D
Så när jag har mitt kort, då kan vi åka :tungan

Jag kan tänka mig att hänga på så länge det är någon gång när det passar. Är ju himla sköna vägar dit bara man undviker E20. Fast det får väl bli när lite fler härifrån har fått kortet så man slipper åka helt själv.

Jag och soltidude och förhoppningsvis nån mer tänkte åka till göteborg på lördag, jag ska kolla lite skinnställ...

Stänger de flesta mcbutiker två eller? Om så är fallet kunde vi sammlas typ kl 3 på götaplasten ifall nån är intresserad att köra lite med oss!

Intresselista, kl 3 på götaplatsen, lördag:
1. NSR_Martin
2. Soltude
3.
4.
5.

NSR_Martin skrev:
Jag och soltidude och förhoppningsvis nån mer tänkte åka till göteborg på lördag, jag ska kolla lite skinnställ...

Stänger de flesta mcbutiker två eller? Om så är fallet kunde vi sammlas typ kl 3 på götaplasten ifall nån är intresserad att köra lite med oss!

Vi skall sammlas kl 12 på GP om ni vill åka med oss :)

NSR_Martin skrev:

Jag kan nog hänga med på en liten shoppingrunda ifall förkylningen gett sig! Behöver ett par nya brillor.

1. NSR_Martin
2. Soltude
3. Tjet
4.
5.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...