Körde rätt ner i Storsjön!

Haha, roligast på länge! Ska ta ledigt resten av dagen och åka ner till sjön och sätta mig och vänta på att nästa stim kastar sig över kanten.:banana

Tanke: När jag är ute i kajak har jag alltid torra kläder i en vattentät gummisäck, funkar som flöte också så man kan kravla sej upp på om man hamnar i soppan. Borde finnas marknad bland customfolk för lädersidväskor med tät gummisäck innuti för oväntade "väderomslag" :tummenupp

Kanske var ett Triatlon för customfolk. Kör till närmaste kajkant och parkera i spat, simma tillbaka till land och spring hem.

Borde inte någon på rent jävelskap höja rösten om hur kraftig miljöförstöring
det blir med stora kromslädar som läcker ut olja och bensin i vattnet?
På så vis kanske vi kan få negativ mediafokus på "den felande länken" som står för så mycket utav olycksstatistiken, dvs. återfallsknuttar som inte har förstått att det är både svårare och jobbigare att hantera 350kilo cruiser jämfört med den CB250 dem hade innnan:D

Det krävs dock någon som är mer talför än jag. Vad tycks?

En Goldwing har ju väghållning som en finlandsfärja, så hon hoppades väl att hennes lilla knutteputtrare skulle funka som en Cinderella..

Om två customåkare hamnar i handgemäng, vem vinner? Vi andra.

Om 10000 custombågar på havets botten är en bra början, är det här åtminstone ett (fel)steg i rätt riktning.

Varför har custombågar så mycket chrom? De blir lättare att upptäcka under vatten.

hahha det var bra kommentarer, nyt rekord av +.:D skitkul, tack för att SH hämtar lite skratt till mitt annars så jävla tråkiga jobb!:D

Sköka är ett gammaldags ord för prostituerad eller för det något brutalare hora. En sköka är en kvinna som säljer sin kropp och/eller utför sexuella tjänster. :tungan

Sjöka. :tummenupp

Nja skökor håller väl inte till under vattnet, men det gör sjökor :D

1½ m till vattenytan ... undrar hur många stilpoäng det blev. Vem blir först från trampolinen?

1½ m till vattenytan ... undrar hur många stilpoäng det blev. Vem blir först från trampolinen?

Michael_judges_ep3_p2.jpg

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...