Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev tvungen att gå ner till hamnen och kolla hur det ser ut där nere (hojen var tyvärr redan bärgad).
"Stenstolparna" är ca 0,5m höga och har en diameter på kanske 15cm. Området där stolparna står är en kullerstensbelagd plan. På den finns det totalt fyra såna stolpar som står i två rader. Det är kanske tre meter från kajkanten till de yttersta stolparna, sedan 4-5m från de stolparna till de inre och där efter ungefär lika brett till en rad med träd.
Hahahaha, det där är fan humor.
Min kompis sänkte sin bil i Vallgraven vid Vadstena, men det där slår nog det.![]()
Var det den som åkte i häromdagen?![]()
detta får väl sporthojarna ta smällen för som allt annat.. suck..
Första snygga bilden på en customhoj som jag har sett!![]()
Jag tror att ett kameraskåp vid kajkanten hade förhindrat olyckan.
Aha. Jag ser en koppling till Air France planets utredning. Man sa att att dom skulle kalla in den mest avancerade tekniken som finns för att kunna hitta svarta lådan. Inte f-n visste jag att det var en customhoj. Vad lite man vet.
-------
Kan ju vara så att hon och hennes karl hade gjort upp om vem som skulle handla vad inför midsommarafton.
Kvinnan: Du får gå på systemet och fixa nubben. Jag fixar slillen.
-------
Kan också vara så att kvinnan fixat ett nytt gortexställ och ville kolla om det höll vad det lovade i varudeklarationen: Vattentät.
-------
Vill du undvika lapplisor. Följ kvinnans exempel. Gratis parkering dygnet runt.
......försöka duger![]()
Ingen större förtjänst där, hamnavgifter är inte gratis heller...Vill du undvika lapplisor. Följ kvinnans exempel. Gratis parkering dygnet runt.
Fler customåkare som ramlat i spat. Vad har det tagit åt dem?
"Sjöräddningen larmades till Råå hamn i Helsingborg i tisdags kväll två män hade hamnat i vattnet. När polisen kom till platsen blev det bråk. De motsatte sig att vi skulle gå ombord, säger Nils-Erik Svensson, inre befäl vid polisen i Helsingborg. Bandidos Europapresident Jim Tinndahn var en av de två männen som greps."
http://www.kvp.se/nyheter/1.1610775/har-sjunker-bandidos-bat
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show