Körde rätt ner i Storsjön!

Han är nog bakis dagen efter för det vart ju en blöt kväll..:gnissla

Klockrent:tummenuppDå hade det INTE funnits några ursäkter alls så årtiondets hackkyckling hade varit utsedd:fakta, Ubåten, fridykaren, den ofrivillge badaren hade varit fina smeknamn:)

Mcträffen var ju i Badhusparken Vilket passande namn!!

Frågan är hur mycket skada tar en hoj av detta? Är det värst att det rinner in vatten i via ljuddämparen, elektronik kan väl ta skada av lite FÖR mkt vatten..

Eller så hade sporthojsföraren bjudit på sig själv och tagit det med en klackspark eftersom det hade varit grunden till en skitkul tråd så här i semestertider.

Faen man kanske skulle tjacka en billig hoj och dra ner i plurret vid skeppsbron, där finns det djävligt med folk och press i dagarna.

Kan detta räknas som sporthoj ?
http://www.blocket.se/angelholm/Yamaha_XJ_650_22146624.htm?ca=11&w=3

Kan köpa en i "röda Ulven" - kondition ruggigt billigt.

Lite synd att den har kardan annars kunde man kört den i plurret och sen byggt nåt kul av den.

Ni vet 3 i 1

Vått, Spännande och Roligt :D

Last edited:
Bara stoppa hojen i ugnen på låg värme så försvinner fukten!

Lite kul att det ser ut som att packväskorna agerar flöten och håller hojen upprätt. :)

PS. Det var en kvinna som körde om någon undrar.

Jag sätter en hundring på att föraren inte tog av sej krukan och vevade upp visiret (förhoppningsvis svart) förrän under täcket i sängen hemma i lägenheten, fy fan va man skulle skämmas :hihi

Jag sätter en hundring på att föraren inte tog av sej krukan och vevade upp visiret (förhoppningsvis svart) förrän under täcket i sängen hemma i lägenheten, fy fan va man skulle skämmas :hihi

Tror nästa hjälm blir i stil med denna....
co52550.jpg

Inte många som lyckas gå på grund med hoj. Hon får välja livbåt som tillval på nästa hoj.

Tanke: När jag är ute i kajak har jag alltid torra kläder i en vattentät gummisäck, funkar som flöte också så man kan kravla sej upp på om man hamnar i soppan. Borde finnas marknad bland customfolk för lädersidväskor med tät gummisäck innuti för oväntade "väderomslag" :tummenupp

Bilden visar ju att det inte var en tidningsanka(re).
Å andra sidan brukar ankor flyta ... för lite luft i däcken?

En sjöka, if you get my point. :D

Sjöko, snarare ...

Last edited:
Man har ju hört talas om att se saker ur ett grodperspektiv, men att se ur ett fiskperspektiv är nog något nytt :tungan

Ett bojsänke som hamnat där det hör hemma... ;)
De vill ju dessutom låta som en fiskesmack så...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon