Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Jo men skulle jag bli stoppad 1 gång så skulle jag lägga ner på en gång, jag är inte dum i huvudet och tänjer på gränserna.
Så åker jag dit för olovlig körning så är det den första och sista gången!
Tack för seriöst svar. Det är bra att veta riskerna så man kan överväga det positiva med det negativa!
Haha, visst. Men tror du jag pratar om att pendla som att jag redan har kortet eller? Jag bor på landet och tänker hålla mig inom min kommun, så du kan vara lugn.
Risken att bli stoppad av snuten om du har ett försäkrat fordon är nog väldigt väldigt liten förutsatt att fordonet är besiktigat, skattat och lysen och allt annat är i ordning.Jag sover lugnt om nätterna och är inte rädd egentligen, men det är bra att kolla upp sånt här så man är extra försiktig.
En annan fråga, hur ofta stoppar polisen motorcyklister för rutin kontroller? Eller stoppar i allmänhet, är väl mycket mer sällan än bilar? Förutsatt att mc föraren inte kört avvikande.
En KTM 690SM väger väl i runda slänger runt 150 kg otankad så det är ju några kg upp från en crossmoppe!Det är en ktm 690sm och tidigare erfarenhet är cross moped![]()
Det går ju att ta kortet lagligt utan trafikskola, finns många här som bevisar detta![]()
Det var en pik om att jag inte är intresserad av att höra ifrån moralkärringar.
Jag har fått ut det jag ville av tråden, tack för alla ni som gav seriösa svar!
Det stämmer, det skulle kosta 60 000 per år eller något sånt när jag tittade. Därför är tanken att morsan ska stå på den!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |