Köra på ett hjul

Status
Ej öppen för fler svar.

wayback

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2009
Hoj
Ingen nu, men snart kanske
Fick lånat en cykel (R1 -06) av en kille idag. Började träna på bakhjulet idag, har aldrig testat förut. Klara ca 300 meter på första försöket. Jag har väldigt lätt för mig att lära mig olika tekniker och så. Maxade den dessutom på motorvägen, inte många som vågar det. Men jag vet, jag är rätt galen haha :)
Kommer antagligen ha R1 i morgon också. Någon som är sugen på lite race i morgon? Vågar ni? :) Hör av er

ditt lilla troll:tummenupp

Last edited:
popcorn.gif

ni är typisk såna som tror at nier mästare på hanterar en race-mc

det är vi ju, ngn som påstått ngt annat lr:tuttar

nyreggad och börjar med en sådan här tråd!? eller reggade du BARA för att tala om att du maxade rettan samt drog 300m på slangen, gissar att tråden får en timme och att du blir bannad, ngn som sätter emot:D

Last edited:
det är vi ju, ngn som påstått ngt annat lr:tuttar

verkar vara väldigt illa attityder här på sporthoj. har hört mycket goda saker om forum, men ni verkar inte riktigt bra här. typiskt sverige att inte kunna glädas åt at andra är bra på saker... trött jag blir

Jo vi är skit avis på dina bravader...vilken feedback trodde du att du skulle få av denna tråd ?

Fan va bra du är önskar att man vore som dig !?

Vilken merit.

Vad är kvar näst på listan? Klota i samma hastighet? :va

verkar vara väldigt illa attityder här på sporthoj. har hört mycket goda saker om forum, men ni verkar inte riktigt bra här. typiskt sverige att inte kunna glädas åt at andra är bra på saker... trött jag blir

Tror nog allt du behöver släppa lite på trosorna o landa i verkligheten, har du körkort ens????

Jo vi är skit avis på dina bravader...vilken feedback trodde du att du skulle få av denna tråd ?

Fan va bra du är önskar att man vore som dig !?

bara för att du har en fjanthoj, lycka till att hänga med sporthojar med den säger jag bara...

Tror nog allt du behöver släppa lite på trosorna o landa i verkligheten, har du körkort ens????

ja det har jag, har haft det i ca en år. har utvecklats mer än dom flesta på den lilla tiden.

Last edited:
bara för att du har en fjanthoj, lycka till att hänga med sporthojar med den säger jag bara...

Jag har iallafall råd att äga en hoj. vem har påstått att jag är ute efter att köra i kapp med andra hojjar !?

Skulle du köpa bil/hoj endast baserat på att du ska dra allt och alla ?

Nä du lill pitten ta och väx up!!!!!

Jag har iallafall råd att äga en hoj. vem har påstått att jag är ute efter att köra i kapp med andra hojjar !?

Nä du lill pitten ta och väx up!!!!!

Skulle du köpa bil/hoj endast baserat på att du ska dra allt och alla ?
Erkänn att du är en snålis bara, jag ska köpa hoj till våren. R1 -09

Jag tog din mamma i tvåan och höll på i ca. 3timmar, imorn är det din syrras tur:arsele kanske ska göra kärriär inom porr industrin, är ju porrvärldens rossi! utvecklats som fan sen jag träffade din mamma, snart är det din tur :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma