Köra idag !!!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hoj hoj.

Nyss hemkommen från Österrike vill jag såklart åka hoj.
Ska åka och byta til motardhjulen nu och sen blir det åka utav. Nån som är sugen?? Ring mig i så fall så fort som möjligt, 070-5857066.

hoppas du haft det bra.. men jag hoppar över idag.. jag har kört 60 mil på två dagar nu... måste fixa lite annat här hemma oxå..

blom skrev:
hoppas du haft det bra.. men jag hoppar över idag.. jag har kört 60 mil på två dagar nu... måste fixa lite annat här hemma oxå..
Kanske tittar förbi en sväng då om ingen annan vågar åka med...

Kan bli så att jag tvingas åka med en svartkråka och en daytona...

Attans också, var du ute och körde igår...

Var ute och åkte med Suzukin igår, jag och två cross-grejs-polare från Motala.
Transportsträcka till Borensberg, sedan körde vi på samma stigar som dom åker MTB-vättern, lagom lerigt och jobbigt.
Slangade lite på grusväg och slog över, blev värsta vurpan hittills, landade på svanskotan :crash :gråta
Färden fortsatte mot Kvarn (militärområdet) där fanns det ett skitjobbigt endurospår, antagligen för mc-ordonnanserna, oändligt med grusvägar osv. :rock

Om det blir någe mer grusåka kan jag skarpt rekomendera områdena runt Kvarn, hur mycket bra vägar som helst och minimalt med trafik...

Rackarns oxå....hoppas det gick bra med svansen ändå.....höll du på att träna växlingar??

phastasphuk skrev:
Rackarns oxå....hoppas det gick bra med svansen ändå.....höll du på att träna växlingar??

Klotning på grus räknas inte tycker jag men lite ont gör det faktiskt i rumpan...
Jag provade allt som gick att göra med den stackars hojen igår.
Wheelade med hjulspinn på gruset så jag fick väl fäste nånstans, sen högg det till och jag låg där som ett fån :crash
Hade dock med en rulle gaffa-tejp att laga det värsta med :tummenupp

Jag är på väg ut nu, dvs 17:00

Om det är flera som skall med, slå en pling på mobilen bums (tror nog att jag tar med den med handsfree så jag hör om någon ringer. Första löpet går mot Sannakroa (sp?) via fjugesta.

(edit, det vore ju bra om ni fick mobilnumret också... 070-4946428 )

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...