Köra idag, onsdag!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
GSXR1100R skrev:
Vänta tills du ser det :rofl

Säg inte att du köpte det på blocket. *lol*

Aja, kvittar om det är vitt o rosa o helvetigt. Då kör jag med sporthojströjan över :tummenupp

Kay

Kolla skinnställ med Johno! Han har ett som ser ut som fan, men som säkert är funkis. Finns dessutom på en Lindströmsaffär nära dig... :tummenupp

oscar skrev:
Kolla skinnställ med Johno! Han har ett som ser ut som fan, men som säkert är funkis. Finns dessutom på en Lindströmsaffär nära dig... :tummenupp

Har PMat Johno nu! Tackar...

Mattias skrev:
KAY! Vad du piper, den är ju knappt repig! Fixa ny kåpa och rensa ur alla lösdelar ur motorn och KÖR! Köp piratbackspeglar på Lelles i Uppsala.

Kan bara hålla med, byt kåpa, olja & filter och kör!!!, axeln har inte blivigt sne

Ett skinställ rikare! :)
(nästan helt) :hihi

GSX1100R: Då behöver jag inte låna ditt! Tack ändå!

oscar skrev:
Blev det Johno´s!? Nål, tråd o en morsa sen är det som nytt!
Yepp :D Nä jag kommer lämna in det till en skräddare. Ska ha ny dragkedja på vaden... annars är det mest vänsterknät han gillat att ramla på. Skall sys lite där me, så skyddet inte ramlar ut :lol
Har testat det, sitter tajt men bra!

...jag har en skiva kryssfanér (Plywood) du kan sy om till ryggskydd - billigt, något rötskadat dock :D Microvågsugn på köpet!

Robz skrev:
...jag har en skiva kryssfanér (Plywood) du kan sy om till ryggskydd - billigt, något rötskadat dock :D Microvågsugn på köpet!

Har state of the art stövlar, ryggskydd, handskar och OK hjälm. Bara skinnet som är skabbigt, men bättre än inget tills jag får bytat upp mig!

Kay skrev:
Har state of the art stövlar, ryggskydd, handskar och OK hjälm. Bara skinnet som är skabbigt, men bättre än inget tills jag får bytat upp mig!
Såså - inte ta illa upp - skojja' bara :tummenupp Puckarna SKALL vara i taskigt skick dock!

Robz skrev:
Såså - inte ta illa upp - skojja' bara :tummenupp Puckarna SKALL vara i taskigt skick dock!
Inga puckar alls för tillfället. Ska nog klippa de oscar annonserat ut/rekommenderat. Så här ser man ut!

stall6.jpg

Ser ut som en rutinerad vurpare. :7peta :3freak
-Dock inte så bad för 200:- tycker jag? :tummenupp

Last edited:
Kay skrev:
Inga puckar alls för tillfället. Ska nog klippa de oscar annonserat ut/rekommenderat. Så här ser man ut!

stall6.jpg

Ser ut som en rutinerad vurpare. :7peta :3freak
-Dock inte så bad för 200:- tycker jag? :tummenupp
Jäkligt najs prajs :tummenupp färdigvurpat och klart.

Back