Köra 23/4 som vanligt??

Stefan skrev:
era förbannade jävla idioter, det var väl sagt 17:30.
Stod ta mej fan och väntade i en halvtimme på att nån jävel skulle orka ur sängen och kliva i stället men vad fan hade jag för det. :finger :mad: :4skrika

Klant... 18.30 är det ju som gäller på onsdagar fr.o.m. nu! :hej

Onsdagar och hojåka?

Tjenare Killar och Tjejer!?
Är det bara ”klubbanslutna” som är med på era hojåkaronsdagar eller är andra (läs jag) välkommen. Jag har precis börjat jobba i Örebro och skulle inte ha något emot att träffa lite ortsbor då jag snart ska flytta till Örebro.

Vilken typ av åkning är det som gäller, är det lite mindre svängigare vägar så har jag inga problem att hålla jämna steg med min hoj men är det motorvägsrace som gäller så är det ingen mening för mig och min storstånka att hänga på.
Sen så har man ju alltid frågan som utsocknes, vad/var är kistan?

Ha en trevlig helg nu allihopa.

Med vänlig hälsning
Karl-Johan

Alla som vill är välkomna att åka med oss
Vad gäller typ av körning så är det lite olika beroende på vilka
som dyker upp och viken sorts hoj de har, men det är nog inga problem.
Kistan som alla pratar om är den hiskeligt fula fontänen på
stortorget. Du förstår när du ser den... Garanterat...

Stefan skrev:
Stod ta mej fan och väntade i en halvtimme på att nån jävel skulle orka ur sängen och kliva i stället men vad fan hade jag för det. :finger :mad: :4skrika

Säg mig...
Exakt VAD i tråden ovan och siffrorna 18.30 var det som inte var tillräckligt tydligt för dig?? :slicka :D

Stefan skrev:

Nu är det nog snart varning på Stefan :whip du har ju problääm med språkbruket

Kjelle skrev:
Säg mig...
Exakt VAD i tråden ovan och siffrorna 18.30 var det som inte var tillräckligt tydligt för dig?? :slicka :D

Om man slutar jobba 17:00 så hinner man inte sätta sej framför en 200Mhz:are med 56-modem och kolla vilken tid övriga förmår att dyka upp.

Stefan skrev:
Om man slutar jobba 17:00 så hinner man inte sätta sej framför en 200Mhz:are med 56-modem och kolla vilken tid övriga förmår att dyka upp.
Det har ALLTID varit 18:30 utom ibland Så varför skulle du sitta framför stenåldersburken just denna gång?! :slicka :crash

Stefan skrev:

Det är ju just precis DÄRFÖR som vi har lagt tiden lite senare, så att du ska hinna gå in och kolla! :fakta

Kjelle skrev:
Det är ju just precis DÄRFÖR som vi har lagt tiden lite senare, så att du ska hinna gå in och kolla! :fakta

Tänk på att pojken bor i Sköllersta :eek: :skrämd ,det tar tid att åka dit ,sedan måste han starta diselgeneratorn om det inte blåser tillräckligt för vindkraftverket :p .(dom har ju knappt el i buschen :slicka )Så för att han skall hinna allt det där så bör tiden läggas ungefär vid 23,30(medräknat en stenålders dator och hans maximala hastiget på ca 9600 baud) :D

*/ ?>
Back