Köra 23/4 som vanligt??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Okej okej, man blir senil och får dåligt närminne när man blir så gammal som jag, men vilken tid är det egentligen som gäller på onsdagarna? Är det 18.00 vid kistan i morgon onsdag??

:squid :tummenupp

tiden är 18,30 så alla ska hinna dit.. jag blir inte med på några dagar nu.. :( hoppas ha den till nästa vecka senast.. fan jag kom på att jag måste ju ha en hoj på söndag ju... ok vem är villig att låna ut en hoj till en kamrat i nöd :rolleyes: :D

Hinner inte åka med er idag, ska hjälpa en kompis att kolla på en hoj!

Blom: Det vet du väl att du alltid kan låna min 350, bara du låser den ordentligt utanför fiket :tummenupp

blom skrev:
tiden är 18,30 så alla ska hinna dit.. jag blir inte med på några dagar nu.. :( hoppas ha den till nästa vecka senast.. fan jag kom på att jag måste ju ha en hoj på söndag ju... ok vem är villig att låna ut en hoj till en kamrat i nöd :rolleyes: :D

Du får väll åka med Rainy.

schrunken skrev:
Hinner inte åka med er idag, ska hjälpa en kompis att kolla på en hoj!

Blom: Det vet du väl att du alltid kan låna min 350, bara du låser den ordentligt utanför fiket :tummenupp
tack för förtroendet runken.. :tummenupp

Nu är det jag igen... Mattias alltså...
Åsa kommer med också. På egen hoj. Så ikväll får vi hålla ett sansat tempo så alla hinner med! :tummenupp

Har hojen inlämnad på service så jag dyker inte upp.Rapport på vilket skick Speed lämnar tillbaka min gullgris kommer :crash

Tror jag såg Tengil och mattias + några andra
dra förbi Hamncafét idag runt 19...
Min gröna stog iaf utanför ;)

NoicE skrev:

Slyngel!
Du som KAN åka med gänget SKA göra det, inte sitta och fika bort tiden!!!
:fatta!

NoicE skrev:

Visst var det vi. Såg gröna faran som stog utanför cafét. :tummenupp

Men som sagt, du ska ju vara med och åka inte bara fika.
(fick själv i mig en smaskig räkmacka under vår hojtur ikväll...)

rainman skrev:
Slyngel!
Du som KAN åka med gänget SKA göra det, inte sitta och fika bort tiden!!!
:fatta!

Ja, åkte förbi där trodde det var 17.30 fast då i en lånad z3
Det var ingen där så jag tänkte att ni inte skulle köra idag :5sure
Köpt nån båge än?

Men det blir väll lite åka av i helgen?

era förbannade jävla idioter, det var väl sagt 17:30.
Stod ta mej fan och väntade i en halvtimme på att nån jävel skulle orka ur sängen och kliva i stället men vad fan hade jag för det. :finger :mad: :4skrika

Stefan skrev:
Stod ta mej fan och väntade i en halvtimme på att nån jävel skulle orka ur sängen och kliva i stället men vad fan hade jag för det. :finger :mad: :4skrika
din satans jävla idiot jag har ingen hoj förtillfället men det har alltid varit 18,30 :fakta

Stefan skrev:

SOPA :rolleyes:

*/ ?>
Back