Kör på Anderstorp tills du spyr!

Grabben har ju bett om ursäkt. Det är stark. Ingen är ju perfekt..Lite tråkigt det som hände men men.
Jag stod i första parkett.
Kör hårt Bergman..satsar man inget så vinner man inget...

självklart ska man satsa.. o satsar man inget så vinner man inget.. men nu var den en helt vanlig träning.. och vad jag vet så går det inte vinna så mycket där.. förutom erfarenhet och lära sig av sina misstag.. så förhoppningsvis har han vunnit något..

mvh robb

Jag pratar tydligen kinesiska eller något för tydligen inte samma språk eallafall.. Är inte diskussionen över ännu?

va 2 st kawwwor zx10or typ 04-07 nånting som gick som fan, vad var gjort med dom? man blev duktigt omkörd på raksträckorna.

det var jag o eslov.
Hojarna e orginal. bara kit ECU på. Man behöver inte trimma en KAWASAKI de går som fan ändå :). Kändes bra att köra lite 38 tider på träningen.

Nån som vet när Fiver arrangerar körning på Anderstorp igen? Då tänker jag främst på kväll eller helg.

det var jag o eslov.
Hojarna e orginal. bara kit ECU på. Man behöver inte trimma en KAWASAKI de går som fan ändå :). Kändes bra att köra lite 38 tider på träningen.

aj fan. ja min sukka från 05 är helt orginal och brukar hänga på r1or och kawwor iaf från samma årsmodell. men era gick sjukt bra:tummenupp polarns 05a zx10 går identiskt med min på hela torpet rakan.

aj fan. ja min sukka från 05 är helt orginal och brukar hänga på r1or och kawwor iaf från samma årsmodell. men era gick sjukt bra:tummenupp polarns 05a zx10 går identiskt med min på hela torpet rakan.

Vi kør de nya 08:orna. Databoxen gør nog inte så mycket, den svara lite bættre kanske.De går sjukt bra från start.

det var jag o eslov.

Fast eslövs hoj kan ju inte ha gått nåt vidare?! Den gjorde ju inte ens under 40... :hihi:tummenupp

Fast eslövs hoj kan ju inte ha gått nåt vidare?! Den gjorde ju inte ens under 40... :hihi:tummenupp

jorå .... låga 39:or. Du e bara avis att han kan hålla det tempot hela tiden :).
Ungefær som humlan sa - varfør blockerade du ? jag hade snabb tid på gång.. hahaha. Han får bre mackor resten av året.

Vi kør de nya 08:orna. Databoxen gør nog inte så mycket, den svara lite bættre kanske.De går sjukt bra från start.

ja bra gick den helt klart.:tummenupp
min gathoj gsxr 1000 k6 bromsade 172 hk på hjulet hos bike i trollhättan med yoshi titan helsystem pc3 och kn filter.
polarns zx10 -08 bromsade 175 hk hos rg enginering i falkenberg.

vet inte vad ajg har i banhojjen men den är en k5a helt standard så säg 160 hk kanske men fan vad ni flög förbi:D

jorå .... låga 39:or. Du e bara avis att han kan hålla det tempot hela tiden :).
Ungefær som humlan sa - varfør blockerade du ? jag hade snabb tid på gång.. hahaha. Han får bre mackor resten av året.

Bara vænta....

Nån som vet när Fiver arrangerar körning på Anderstorp igen? Då tänker jag främst på kväll eller helg.

Kvællskorning den 17/9, heldag den 26/9

Last edited:
Kvællskorning den 17/9, heldag den 26/9

Hejsan, jag var på den senaste kvällskörningen nu den 1/9. Tänkte på det att det kommer hinna bli mörkt framåt 19 tiden 17/9, jag hade ju hellre sett att den startade vid 15-16 tiden så man slipper köra när det är helt svart :)
Sen är jag ju rookie med, finns säkert dom som vill öva mörkerkörning med.

/Christian

Hejsan, jag var på den senaste kvällskörningen nu den 1/9. Tänkte på det att det kommer hinna bli mörkt framåt 19 tiden 17/9, jag hade ju hellre sett att den startade vid 15-16 tiden så man slipper köra när det är helt svart :)
Sen är jag ju rookie med, finns säkert dom som vill öva mörkerkörning med.

/Christian

Så tidigt blir det inte mörkt. Alternativet är att hyra banan hela dagen.

Vädigt trevlig dag, kul o komma hem denna gången. Kom aldrig hem från kvällskörningen den 2/6.(9 v sjukskrivning med diverse benbrott) :näsblod :näsblodLyckades fronta ett rådjur, men denna gången tog jag släpkärra. Men önskar en föråkare nästa gång så man vågar köra lite fort:tummenupp . Olyckan sitter tyvärr kvar. Har bokat in mig på heldagen den 26 om vädret är bra:tummenupp .....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman