Kör på Anderstorp tills du spyr!

Muppen på Sumon

www.fotoo.se

Bilder från Anderstop. Tyvärr har jag inte hunnit beskära eller fixa dom på något sätt.

Här sitter man förväntansfull framför datorn och bara uppdaterar och uppdaterar sidan och väntar på att ens polare ska lägga ut bilderna från måndagens åkning...
När det väl kommer ut har du helt resolut tagit bort alla bilder på mig?! :va
Så mkt för den vänskapen... :arsele

Gör om gör rätt!

Har du glömt vem som alltid ligger framför dig på småvägarna och banåkningarna så är det en KTM 950 SMR du ska leta efter...

Ha det kompiz

PS. De andra bilderna var riktigt fina, även fast du inte redigerat dem. Du är helt enkelt en mkt kompetent fotograf :pannkyss DS.

Vem fotade efter start å mål? borde finnas bilder på 2 kawor som paråkte lite under dagen.
Jag lyckades tränga en vit hoj lite i den svängen, ber om ursäkt för detta, vem det nu var. helt å hållet mitt fel.

Är det någon som har en plats över på ett släp eller i en buss från stockholm till Anderstorp på kvällskörningen den 17e? PMa mig isf!

Vem fotade efter start å mål? borde finnas bilder på 2 kawor som paråkte lite under dagen.
Jag lyckades tränga en vit hoj lite i den svängen, ber om ursäkt för detta, vem det nu var. helt å hållet mitt fel.

Det var jag som kom i kläm,
blev lite överraskad kan man säga...
Det var ju inte bara ditt fel,
hade jag haft mer rutin så
skulle min reaktion inte varit
så kraftig.

MVH "Rookie"

jag fotade lite överallt. Vad har ni för kännetecken på hojarna?.. skicka pm med mailadress så kan jag säkert skaka fram nåt. :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back