Kör nu snyggt och snabbt på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.

Kör nu lugnt och fint så ni inte slutar ute bland lekakulorna...har hört att beläggningen skall vara vääääldigt hal i år, så ni får nog köra extra långsamt...speciellt i 250SP...snälla? :rolleyes: :tungan

McFille skrev:
Kör nu lugnt och fint så ni inte slutar ute bland lekakulorna...har hört att beläggningen skall vara vääääldigt hal i år, så ni får nog köra extra långsamt...speciellt i 250SP...snälla? :rolleyes: :tungan
Dom som kör för sakta kommer att bli hånade med fulfilm och photoshoppade bilder.

GSXR1100R skrev:
Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.

Jag lovar göra en klassiker. Bara ställ dig du i kröken o filma gruset så dyker jag in där förr eller senare...

Chris Ash skrev:
I alla fall första halvan, slutet är så knixigt att tom 125 R känns som grisbrottning.......
Grisbrottning med en 125:a... prova en riktig hoj så du få se på grisbrottning.

Är du snygg & snabb så ska jag fota dig (ingen risk altså).

jorpes skrev:
Jag lovar göra en klassiker. Bara ställ dig du i kröken o filma gruset så dyker jag in där förr eller senare...
Hornålen it is, jag vill inte stå i sågverkskurvan med mitt fjuttobjektiv.

GSXR1100R skrev:
Grisbrottning med en 125:a... prova en riktig hoj så du få se på grisbrottning.

Är du snygg & snabb så ska jag fota dig (ingen risk altså).

Räcker snygg? :va
Helt ny lack borde räcka för en hel del snygga bilder, eller hur? :tungan

Nope, däremot inte helt omöjligt att jag kommer ner till ERF:et på Anderstorp. Ska du dit?

*/ ?>
Back