GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du glömde swedie och pjoscar.GSXR1100R skrev:Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.
GSXR1100R skrev:Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.
Dom som kör för sakta kommer att bli hånade med fulfilm och photoshoppade bilder.McFille skrev:Kör nu lugnt och fint så ni inte slutar ute bland lekakulorna...har hört att beläggningen skall vara vääääldigt hal i år, så ni får nog köra extra långsamt...speciellt i 250SP...snälla?![]()
![]()
Perfekt morot för att gasa lite extra.GSXR1100R skrev:Dom som kör för sakta kommer att bli hånade med fulfilm och photoshoppade bilder.
Ska du köra?Goodstuff skrev:Jag ska köra fult och långasmt, som vanligt med andra ord....
GSXR1100R skrev:Jag kommer att filma och fota er, jag vill inte se surdegar i sandfållan, detta gäller speciellt Mr Lind & Jorpes.
Goodstuff skrev:Jag ska köra fult och långasmt, som vanligt med andra ord....
oFFkeFF skrev:AppApp, upp med självförtroendet, knutstorp är helt underbar med en 250.
Grisbrottning med en 125:a... prova en riktig hoj så du få se på grisbrottning.Chris Ash skrev:I alla fall första halvan, slutet är så knixigt att tom 125 R känns som grisbrottning.......
Hornålen it is, jag vill inte stå i sågverkskurvan med mitt fjuttobjektiv.jorpes skrev:Jag lovar göra en klassiker. Bara ställ dig du i kröken o filma gruset så dyker jag in där förr eller senare...
GSXR1100R skrev:Grisbrottning med en 125:a... prova en riktig hoj så du få se på grisbrottning.
Är du snygg & snabb så ska jag fota dig (ingen risk altså).

Du måste knäskrapa i apex annars fotar jag inteMcFille skrev:Räcker snygg?![]()
Helt ny lack borde räcka för en hel del snygga bilder, eller hur?![]()
Kåpskrap och hjälmskrap premierasMcFille skrev:I hårnålen? En baggis!![]()
Ett styck knäskrap var beställt!![]()
Goodstuff skrev:Jag ska köra fult och långasmt, som vanligt med andra ord....
Snyter du ut busen ur näsan och åker ned till Knutan?abstruse skrev:...och välta?![]()
Men vält helst i depån, så vi garanterat slipper personskador.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |