Kör nu snyggt och snabbt på Knudan

abstruse skrev:
Nope, däremot inte helt omöjligt att jag kommer ner till ERF:et på Anderstorp. Ska du dit?
Jag är ju teamchef. :mad: Om jag inte åker på MotoGP på Estoril, förstås. Dyker du upp på Anderstorp är det skräll.....då bjuder teamet på potensdryck.

valmers skrev:
Jag är ju teamchef. :mad: Om jag inte åker på MotoGP på Estoril, förstås. Dyker du upp på Anderstorp är det skräll.....då bjuder teamet på potensdryck.

Mja, den behöver ni nog bättre själva, men tack för erbjudandet...

Jag snackade med Goodstuff i förmiddags och då hade han avbrutit första träningspasset för attt hojen gick dåligt/inte alls. Skulle byta cylindrar och kolvar! Tycker det är bedrövligt att han har fått ägna så mycket tid knästående brevid den hojen. Hoppas det ordnade sig och att den bara går resten av helgen.

Nyteknik skrev:
Jag snackade med Goodstuff i förmiddags och då hade han avbrutit första träningspasset för attt hojen gick dåligt/inte alls. Skulle byta cylindrar och kolvar! Tycker det är bedrövligt att han har fått ägna så mycket tid knästående brevid den hojen. Hoppas det ordnade sig och att den bara går resten av helgen.
Det gick åt fanders, här är en tröstbild på Goodstuff, Offknuff leker Mumlan.

Bifogat

• 2004_0814_224305AA.JPG
    2004_0814_224305AA.JPG
    51 KB · Visningar: 37
  • 2004_0814_224100AA.JPG
    2004_0814_224100AA.JPG
    34.3 KB · Visningar: 40
*/ ?>
Back