Jag är ju teamchef.abstruse skrev:Nope, däremot inte helt omöjligt att jag kommer ner till ERF:et på Anderstorp. Ska du dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju teamchef.abstruse skrev:Nope, däremot inte helt omöjligt att jag kommer ner till ERF:et på Anderstorp. Ska du dit?
valmers skrev:Jag är ju teamchef.Om jag inte åker på MotoGP på Estoril, förstås. Dyker du upp på Anderstorp är det skräll.....då bjuder teamet på potensdryck.
Det gick åt fanders, här är en tröstbild på Goodstuff, Offknuff leker Mumlan.Nyteknik skrev:Jag snackade med Goodstuff i förmiddags och då hade han avbrutit första träningspasset för attt hojen gick dåligt/inte alls. Skulle byta cylindrar och kolvar! Tycker det är bedrövligt att han har fått ägna så mycket tid knästående brevid den hojen. Hoppas det ordnade sig och att den bara går resten av helgen.
GSXR1100R skrev:Det gick åt fanders, här är en tröstbild på Goodstuff, Offknuff leker Mumlan.
Fast Hindis körde ju jääääääättelänge på ERF:et.En timme är inte lite.....valmers skrev:Fast Hindis körde ju jääääääättelänge på ERF:et.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |