Kör ni i Jeans?

Kör ni i Jeans ibland?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
blom skrev:
fördelen med bana är att man inte möter så många där...
Naturligtvis, men nu pratade jag om förutsättningen att man bara glider... Motorväg, rakt fram (varför man nu skulle ramla då... wobbel. Använd fantasin. ;))

blom skrev:
och vad du tycker spelar ingen roll nu... man kan inte säga åt folk att skita på toan när man själv gör det på golvet.....

det är inte lag på att man inte får köra i jeans och att man inte får röka mm så där för ska folk skita i om man gör det..

Oj. Tagga ner lite. Men du har rätt, man ska inte säga till folk hur de skall leva sina liv så länge de inte stör någon annan. Däremot står det mig jävligt fritt att säga vad jag tycker. Vilket jag gjorde.

t-rex skrev:
Oj. Tagga ner lite. Men du har rätt, man ska inte säga till folk hur de skall leva sina liv så länge de inte stör någon annan. Däremot står det mig jävligt fritt att säga vad jag tycker. Vilket jag gjorde.
jag tycker oxå att folk BÖR ha stället på sig men jag skiter högaktningsfullt i om dom inte har det.. för jag kör själv i jeans ibland

Marsipulami skrev:
På vilket sätt känns det inte rätt, är det bara för att alla andra säger det? Om alla andra kört utan skinnställ, då skulle du inte tycka det kännas rätt att ha skinnställ på dig........... eller hur :7peta

Snacka om att du vill ha en fet smäll... :kocko

Fast jag fattar ju att du bara vill provocera eftersom du uttalar dig som en jävla drygkuk...!! :3freak

Men om nu du är så där jävla dum på riktigt... kan väl jag få släpa dig efter min hoj jag i en sisådär 170 blås... så får vi se hur mycket som är kvar av dig...!!!! :rolleyes:

Madhonda skrev:

Fast jag fattar ju att du bara vill provocera eftersom du uttalar dig som en jävla drygkuk...!! :3freak

Men om nu du är så där jävla dum på riktigt... kan väl jag få släpa dig efter min hoj jag i en sisådär 170 blås... så får vi se hur mycket som är kvar av dig...!!!! :rolleyes:

Hmmm..... vore kanske på sin plats att utrycka sig på ett finare sätt här på SH. Du har din åsikt och jag accepterar den, men snälla, uttryck dig lite bättre nästa gång vet du :huvet

Madhonda skrev:

E du riktigt normal i huvudet eller?

Fet smäll, dryg**** dum i huvet........ var inte så jävla perfekt alltid, du har dina lik i din garderob så du borde inte uttala dig om hur duktig du är som använder skinnställ. Alla här skiter i om du gör det dessutom liksom de skiter i om jag kör utan hjälm eller knäpuckar.

det inlägget är f.ö. rapporterat. GOTT NYTT på dig :3freak

Mavve skrev:
E du riktigt normal i huvudet eller?

Fet smäll, dryg**** dum i huvet........ var inte så jävla perfekt alltid, du har dina lik i din garderob så du borde inte uttala dig om hur duktig du är som använder skinnställ. Alla här skiter i om du gör det dessutom liksom de skiter i om jag kör utan hjälm eller knäpuckar.

det inlägget är f.ö. rapporterat. GOTT NYTT på dig :3freak

Tack för hjälpen :yoparty

Visst är det fint att åka hoj i luvtröja ett par jeans, hjälm och handskar och ryggplatta men säkerhet går alltid före.

I sommras så var jag på väg ner till stan [på cykel] och så hörde jag ett jävla dån och då kommer en ninja 1200 blå han gjorde minst 150 om inte mer i bara t-shirt och jeans han hade inte ens ryggplatta. Han körde på en ganska smal väg med hyffsat mycket trafik ni som bor i uppsala vet vilken väg jag menar, den vid fyrishov där alla tre mackar finns.

Och sedan när jag var inne i stan såg jag samma kille ligga på bakan utanför statsbiblan i typ 70 tror att det är 50 där.

Det är sånna idioter som gör att mc förare får dåligt ryckte! :kocko

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...