Naturligtvis, men nu pratade jag om förutsättningen att man bara glider... Motorväg, rakt fram (varför man nu skulle ramla då... wobbel. Använd fantasin.blom skrev:fördelen med bana är att man inte möter så många där...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naturligtvis, men nu pratade jag om förutsättningen att man bara glider... Motorväg, rakt fram (varför man nu skulle ramla då... wobbel. Använd fantasin.blom skrev:fördelen med bana är att man inte möter så många där...
blom skrev:och vad du tycker spelar ingen roll nu... man kan inte säga åt folk att skita på toan när man själv gör det på golvet.....
det är inte lag på att man inte får köra i jeans och att man inte får röka mm så där för ska folk skita i om man gör det..
t-rex skrev:Däremot står det mig jävligt fritt att säga vad jag tycker. Vilket jag gjorde.
Mavve skrev:Inte här på SH
Man blir bannad om man tycker för mycket.
Mavve skrev:Inte här på SH
DU blir bannad när du tycker för mycketMavve skrev:Inte här på SH
jag tycker oxå att folk BÖR ha stället på sig men jag skiter högaktningsfullt i om dom inte har det.. för jag kör själv i jeans iblandt-rex skrev:Oj. Tagga ner lite. Men du har rätt, man ska inte säga till folk hur de skall leva sina liv så länge de inte stör någon annan. Däremot står det mig jävligt fritt att säga vad jag tycker. Vilket jag gjorde.
Marsipulami skrev:På vilket sätt känns det inte rätt, är det bara för att alla andra säger det? Om alla andra kört utan skinnställ, då skulle du inte tycka det kännas rätt att ha skinnställ på dig........... eller hur![]()
Madhonda skrev:Snacka om att du vill ha en fet smäll... :kocko
Fast jag fattar ju att du bara vill provocera eftersom du uttalar dig som en jävla drygkuk...!!![]()
Men om nu du är så där jävla dum på riktigt... kan väl jag få släpa dig efter min hoj jag i en sisådär 170 blås... så får vi se hur mycket som är kvar av dig...!!!!![]()
Madhonda skrev:Snacka om att du vill ha en fet smäll... :kocko
Fast jag fattar ju att du bara vill provocera eftersom du uttalar dig som en jävla drygkuk...!!![]()
Men om nu du är så där jävla dum på riktigt... kan väl jag få släpa dig efter min hoj jag i en sisådär 170 blås... så får vi se hur mycket som är kvar av dig...!!!!![]()
Mavve skrev:E du riktigt normal i huvudet eller?
Fet smäll, dryg**** dum i huvet........ var inte så jävla perfekt alltid, du har dina lik i din garderob så du borde inte uttala dig om hur duktig du är som använder skinnställ. Alla här skiter i om du gör det dessutom liksom de skiter i om jag kör utan hjälm eller knäpuckar.
det inlägget är f.ö. rapporterat. GOTT NYTT på dig![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |