Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trodde jag inte om digSwedie skrev:Jag röstade Ja.
håkanolsson skrev:Lustigt vad kultur/tradition gör till *lag*. Jag har ca 30 timmar segelflygtid, 100 timmar motor och 1000 helikopter. När man segelflög var man en utomjording om man inte hadde mössa/hatt på huvudet(för solen tror jag). I USA, när man skall starta motorn, hänger man ut skrikande CLEEEEAR PROOOOP !!! Eller i helikopter CLEEEAR TAAAAAIIIIL !!(många har gått in i dessa snurrande tingestar. Skadestånd?) Vi var tvugna att ha Michael Jacksson loofers för att lädersulan är hård och hal. Föttrerna glider på pedalerna o ger bra känsla till stjärtrotorn. Av gammal vana på Bromma-rampen skrek jag allt vad jag kunde CLEEEEEAAAAAR PRROOOOOOOOP!! Alla tittar och ser ut att tänka samma sak - VILKEN JÄÄÄÄÄÄVLA DÅRE !!!
Pejo skrev:Men shit. Jag glömde segelflyfschmäcken, som man *alltid* har när man segelflyger....
När jag brukade starta motorsegleren så skrek man "KOOOOOONNNNTTAAAAKKKT!"... så gör man i svedala, även? på? motorflyg?
//P
Emmi skrev:Aldrig, det tar ju bara 1 minut att dra på skinnstället o hellre varm än flådd.
lollepop skrev:Hud kan man transplantera, kläder är borta för evigt..... ;P
Lommen skrev:Jag har faktiskt åkt utan skinnställ (shorts å t-shirt)
en gång i sommras, jag skulle bara åka och tanka,
(200meter) men fan vad folk glodde konstigt.
kändes lite underligt faktiskt..
SKINNSTÄLL PÅ!!!
Lommen skrev:Jag har faktiskt åkt utan skinnställ (shorts å t-shirt)
en gång i sommras, jag skulle bara åka och tanka,
(200meter) men fan vad folk glodde konstigt.
kändes lite underligt faktiskt..
SKINNSTÄLL PÅ!!!
Mavve skrev:Mes.
En hård biker klagar inte över lite skrubbsår om man trillar.
Jag trillade med jeans och UTAN HJÄLM i somras och cool som man e reste jag hojen och körde vidare. Har det inspelat på film med
Mindre skydd - öka coolhetsfaktorn![]()
OlleR6 skrev:Jag klär mig efter uppgift. Ska man bara åka ner till stan å handla nånting så kör man ju inte så sportigt så då känns det som om det är för mycke jobb att dra på sig alla skydd. Däremot om man ska provåka nån annans hoj så har jag alltid skydden på, eller om man ska åka sportigt eller med ett lr två hjul i luften![]()
Mavve skrev:Mes.
En hård biker klagar inte över lite skrubbsår om man trillar.
Jag trillade med jeans och UTAN HJÄLM i somras och cool som man e reste jag hojen och körde vidare. Har det inspelat på film med
Mindre skydd - öka coolhetsfaktorn![]()
Hur många poäng fick du här då?Mavve skrev:Mindre skydd - öka coolhetsfaktorn![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |