Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..2829415Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?
Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..
Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?
Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!2829438Onödiga pengar att köpa en, jag scannade in orginalskylten, minskade storleken till miniskyltsstorlek i datorn, skrev ut ett par stycken & laminerade dem. Ett ex på hojen & några i reserv.
Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!
Haha.. inga problem kompis! Egna lösningar är alltid trevligt..2829566Sorry...inte så jag menade. Men om man har tillgång till scanner, skrivare & lamineringsmaskin så är det rätt snabbt fixat. Mest så jag menade.
Vart tycker ni man ska beställa miniskylt någonstans?
Nån som vet om det är tillåtet att skära i orginalplåten och på så sätt göra skylten mindre??![]()
Det är ju fortfarande VV som tillverkat den,även om jag modifierat den något..![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |