Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..2829415Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?
Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..
Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?

Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!2829438Onödiga pengar att köpa en, jag scannade in orginalskylten, minskade storleken till miniskyltsstorlek i datorn, skrev ut ett par stycken & laminerade dem. Ett ex på hojen & några i reserv.
Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!
Haha.. inga problem kompis! Egna lösningar är alltid trevligt..2829566Sorry...inte så jag menade. Men om man har tillgång till scanner, skrivare & lamineringsmaskin så är det rätt snabbt fixat. Mest så jag menade.
Vart tycker ni man ska beställa miniskylt någonstans?
Nån som vet om det är tillåtet att skära i orginalplåten och på så sätt göra skylten mindre??![]()
Det är ju fortfarande VV som tillverkat den,även om jag modifierat den något..![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |