Waiden skrev:Undersökte det gruvligt innan jag köpte den i min tur. Ringde runt till halva Sverige (däribland Suzuki Sverige, som inte hade nån koll på det själva, märkligt nog)
Dom vet men. Dom bryr sig inte
Jag gillar dom inte.
Förövrigt en bra första hoj Jonte.

om ingen annan lyckas med ett om möjligt bättre inlägg.

