RecursiveExistence
Sporthoj® Gold™ account holder
Svar: Ja !
Låter rätt värdelöst egentligen...fast hur lång tid tar det att ladda upp batteriet igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svar: Ja !
Låter rätt värdelöst egentligen...fast hur lång tid tar det att ladda upp batteriet igen?
15 min kanske..
laddar den direkt i dosan.
litet batteri i coptern vetdu
Jag tycker den håller sig i luften tillräckligt länge för att man ska tröttna lite, sen när den är laddad är man sugen igen.
Hur kul är det att leka med nått en halvtimme egentligen?

Se bara till att ni har olika frekvenser på sändaren/mottagaren.2919380Om jag och polaren skaffar en varsin- kan vi köra samtidigt med varandra?
Jag behöver en rc att leka med!![]()
Annars kan det bli fruktansvärt kul.2919426Se bara till att ni har olika frekvenser på sändaren/mottagaren.
ohyes2919432Annars kan det bli fruktansvärt kul.![]()
Hur kul är det att leka med nått en halvtimme egentligen?
Jag leker med mig själv dagligen i minst en halvtimme och det är lika kul varje gång![]()
Min helicopter flyger åtminstone 7 minuter på en laddning, polaren något kortare fast är samma modell.
Du har inte provat köra den utomhus, alltså en vindstilla kväll eller så? Fungerar det?![]()
Finns ett plan för 300kr också. Det känns väldigt intressant av den anledningen att det lämpar sig lite bättre för utomhusbruk när det är vindstilla.
)Eller så jobbar du istället, när du ändå är på jobbet?![]()

tjackade en igår fy fan vad mina kollegor ska få lida i kontorslandskapet idag !!

|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |