köpte en picopter

Låter rätt värdelöst egentligen...fast hur lång tid tar det att ladda upp batteriet igen?

Jag tycker den håller sig i luften tillräckligt länge för att man ska tröttna lite, sen när den är laddad är man sugen igen.

Hur kul är det att leka med nått en halvtimme egentligen?

Om jag och polaren skaffar en varsin- kan vi köra samtidigt med varandra?

Jag behöver en rc att leka med! :D

Nej ni vet jag inte... piccoptern eller planet x-twin! Vilken ska man ta? Vill ju liksom en skön helgkväll dra utanför och sitta o flyga lite- vilken tar man? :)

Hur kul är det att leka med nått en halvtimme egentligen?

Jag leker med mig själv dagligen i minst en halvtimme och det är lika kul varje gång :gnissla

Min helicopter flyger åtminstone 7 minuter på en laddning, polaren något kortare fast är samma modell.

Jag leker med mig själv dagligen i minst en halvtimme och det är lika kul varje gång :gnissla

Min helicopter flyger åtminstone 7 minuter på en laddning, polaren något kortare fast är samma modell.

Du har inte provat köra den utomhus, alltså en vindstilla kväll eller så? Fungerar det?:)

Finns ett plan för 300kr också. Det känns väldigt intressant av den anledningen att det lämpar sig lite bättre för utomhusbruk när det är vindstilla.

Du har inte provat köra den utomhus, alltså en vindstilla kväll eller så? Fungerar det?:)

Finns ett plan för 300kr också. Det känns väldigt intressant av den anledningen att det lämpar sig lite bättre för utomhusbruk när det är vindstilla.

Jag har testat en sväng ute och det måste vara helt vindstilla annars är det kört.
Jag har planet också och det är roligare, åtminstone utomhus även om det fungerar inomhus om du har stort rum.

Jag köpte en på coolstuff, gick skit, fick en ny.. gick så där... de sa de skulle skicka reservdelar, fick tre extra som ingen gick bra... :(

Ingen som funderat eller testat dessa?

Art Nr 660195 Shocking Tank ( Är ju lite relaterat till ämnet då det är radiostyrt )

Art Nr 660196 Shocking Gun ( Inte så mycket kanske. :tungan )

Verkar kul..så länge stötarna är för jä*la kraftiga.

Kommer för övrigt garanterat testa både pictocoptern och ett av planen, antaligen det 2 - motoriga

Last edited:
Om man läser instruktionerna så ser man att man ska vänta 10-15 min innan man börjar ladda så batteriet hinner kallna...

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!